וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאותתים למכבי תל אביב: קובאן במו"מ עם מוזגוב

יריבת הצהובים בשלב הבתים ביורוליג מכוונת גבוה, ומקווה לצרף את הסנטר הענק מה-NBA. דיווח: סופו במו"מ עם קאזאן

ואסיליס ספאנוליס ודימיטריס דיאמנטידיס, שני השמות החמים בשוק ההעברות בכדורסל האירופי כבר הבטיחו את הישארותם בקבוצותיהם, אך קבוצות היורוליג לא קופאות על השמרים. על פי דיווחים בימים האחרונים ביוון סופוקליס שחורציאניטיס, שנמצא במשא ומתן מתקדם עם מכבי תל אביב, נמצא במגעים עם מספר קבוצות נוספות, ביניהן קאזאן הרוסית ומילאנו האיטלקית.

ביוון מדווחים כי הסנטר, ששוחרר באופן רשמי מפנאתינייקוס בסוף השבוע, עשוי לחבור למושבה היוונית בקאזאן, שבשורותיה משחקים כבר שלושה יוונים - יאן וויוקאס, קוסטאס קאימקוגלו וניקוס זיסיס שחתם בסוף השבוע.

סופוקליס שחורציאניטיס, שחקן פנאתינייקוס. Nikos Paraschos, GettyImages
לא מעט הצעות מונחות בפניו. שחורציאניטיס/GettyImages, Nikos Paraschos

על פי הדיווח, נשיא קאזאן ייבגני בוגאצ'ב המריא ליוון על מנת לקדם את המשא ומתן עם סופו. גורם בקבוצה הרוסית צוטט כאומר: "חיכינו לשמוע אם סופו ישוחרר מפאו או לא, ועכשיו כשהוא שחקן חופשי הוא מאוד מעניין אותנו".

גם מילאנו שתארח את הפיינל פור הקרוב באולמה הביתי חושקת בשירותיו של סופו, וסימנה אותו כמועמד להחליף את יאניס בורוסיס שצפוי לעזוב לאחר שתי עונות את עיר האופנה. אגב, האיטלקים לא רואים בסופו אופציה ראשונה וכבר הגישו הצעה לאקס בני השרון והפועל חולון, בריאנט דאנסטון, שכיכב בעונה החולפת במדי וארזה.

טימופיי מוזגוב כדורסלן רוסי. Petr David Josek, AP
בדרך לקאמבק לרוסיה? מוזגוב/AP, Petr David Josek

לוקומוטיב קובאן בעקבות טימופיי מוזגוב

לוקומוטיב קובאן, יריבת מכבי תל אביב בשלב הבתים ביורוליג, גם כן חושבת בגדול: על פי דיווחים ברוסיה היום (ראשון), אלופת היורוקאפ הגישה הצעה לארבע עונות לסנטר טימופיי מוזגוב, ששיחק בעונה שעברה בדנבר והפך לשחקן חופשי עם סיום העונה. מוזגוב (2.16, 26) מיעט לשחק בנאגטס בעונה שעברה, וב-40 משחקים העמיד ממוצעים של 2.7 נקודות ו-2.7 ריבאונדים ב-9.2 דקות בממוצע למשחק.

הרוסים מחפשים חיזוק רציני לקראת הופעת הבכורה ביורוליג, ומקווים להנחית את מי שנחשב לסנטר הרוסי הבכיר כיום. סוכנו של מוזגוב אמר כי בשלב זה השחקן מעדיף להישאר ב-NBA, אולם התפתחויות עשויות לבוא מהכיוון הזה. על פי דיווחים ביוון, אגב, ניק קלאת'ס החליט להישאר בקבוצה הרוסית עונה נוספת. הגארד הנהדר, שהיה מועמד גם לדאלאס, ניהל משא ומתן עם פנאתינייקוס על חזרה לאתונה, אך החליט להישאר ברוסיה בסופו של דבר.

זליקו אוברדוביץ' מאמן פנאתינייקוס. רויטרס
החל בניקוי אורוות בפנר. אוברדוביץ'/רויטרס

* ז'ליקו אוברדוביץ' כבר התחיל לעבוד בפנרבחצ'ה אולקר: אחרי שהגבוה הותיק דייויד אנדרסן עזב, גם רומיין סאטו צפוי לעזוב את איסטנבול בקרוב. גם הפורוורד המצטיין בויאן בוגדנוביץ' קרוב לעזיבה, לאחר שסיכם על חוזה לשלוש עונות בניו ג'רזי נטס. רומיין סאטו כבר שיחק תחת אוברדוביץ', שהביא אותו לפנאתינייקוס בעונת 2010-2011, אך נראה כי הוא מחוץ לתוכניות שלו הפעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully