וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נחתה, עכשיו מחכים לאניימה

האלופה, ששבה לישראל מהמחנה, הציעה לשוער חוזה לשלוש שנים ומצפה שיחתום לפני גיורי. עוז ראלי יועדף על פני שפונגין

מכבי תל אביב, שסיימה אמש (שבת) את מחנה האימון שלה באוסטריה עם נצחון 2:3 נגד לייפרינג האוסטרית, שבה היום לישראל, התקבלה על ידי 100 אוהדים נרגשים בשדה התעופה, ומחר תחזור לאימונים בקרית שלום. לאחר שני משחקים עקרים מהבקעות, הצליחו אתמול שחקניו של המאמן פאולו סוזה למצוא סוף סוף את הרשת ולהעלות חיוך על פניהם של אנשי הצוות המקצועי, כאשר טל בן חיים, ברק יצחקי וערן זהבי מתכבדים בכיבוש שלושת השערים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתן למחליפים הזדמנות. פאולו סוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוזה בחר לפתוח אמש דווקא עם הרכב המחליפים, כאשר לדבריו המטרה היתה לאזן בין דקות המשחק שקיבלו השחקנים במהלך משחקי האימון. המגן הספרדי החדש מאנה, שהצטרף רק לפני יומיים לאימוני הקבוצה, שיחק במשך 30 דקות בלבד, כאשר בקבוצה מעדיפים לשלבו בהדרגה לאור העובדה שהוא עדין לא בכושר משחק מלא.

ראדה פריצה וקרלוס גרסיה, שסובלים מפציעות קלות, קיבלו מנוחה ולא שותפו. גם השוער ברק לוי שגילה יכולת טובה מאוד בצמד המשחקים הראשונים לא שותף, כאשר סוזה העדיף הפעם לתת את אפודת השוער לתומר חנצ'ינסקי ששיחק במרבית המשחק ולשוער הצעיר סהר חסון שעמד ב-15 הדקות האחרונות של המשחק. דור מיכה היה למעשה היחיד ששותף לאורך כל 90 הדקות.

וינסנט אניימה שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יתרצה ויחתום? וינסנט אניימה/ברני ארדוב

לאחר המשחק עשתה הקבוצה את הדרך בחזרה מאוסטריה לגרמניה והשחקנים נהנו מערב חופשי. כעת נמצאים הצהובים על הטיסה ממינכן וצפויים לנחות בישראל בסביבות הצהריים. עם החזרה ארצה, ינסו ראשי המועדון לסגור את נושא סגל השחקנים, כאשר המטרה המרכזית היא לסיים באופן רשמי את המשא ומתן עם השוער הניגרי וינסנט אניימה, שקיבל הצעה לחוזה ארוך טווח לשלוש עונות, בסכום הנאמד בכ-600 אלף יורו לעונה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט.

בימים האחרונים חלה התקרבות ממשית בין הצדדים, ולאחר שהיה נדמה כי אניימה לא ישוב לישראל, כעת מאמינים בקבוצה שהשוער הניגרי יסכים לתנאי החוזה החדש ומקווים שעוד השבוע ינחת בישראל, כדי להצטרף לישורת הסופית בהכנות לקראת צמד המשחקים נגד גיורי ההונגרית, במסגרת הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות.

שחקן בני יהודה עוז ראלי חוגג. ברני ארדוב
יועדף על פני שפונגין. עוז ראלי/ברני ארדוב

עמדה נוספת אותה ירצו במכבי לסגור היא עמדת המגן הימני, כאשר נכון לעכשיו נראה כי לעוז ראלי יש עדיפות על פני יובל שפונגין שמעדיף למצות את האופציות באירופה. שפונגין וסוכנו גלעד קצב ימריאו היום להולנד ובלגיה עם קבוצות שרוצות להחתים את המגן מיידית.

בימים הקרובים עשויה להיסגר עיסקת העברתו של ראלי לקרית שלום, בעיסקה שתכלול סכום כסף הנאמד בכמיליון וחצי שקל ובנוסף גם את כרטיס השחקן של הקשר רפי דהן.

השבוע מצפים לקבוצה עוד שני משחקי אימון כאן בארץ, כאשר ביום שלישי תשחק מכבי נגד מ.ס. אשדוד, במשחק שיהיה סגור לקהל ולתקשורת בקרית שלום וביום חמישי יתקיים משחק אימון נוסף, נגד הפועל ראשון לציון והוא יהיה פתוח לקהל הרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully