וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן סלטיק משבח: "בירם כיאל חוזר לכושרו הפנטסטי"

ניל לנון מצפה שבירם כיאל יחזור לשיאו ויהפוך לבעל הבית: "הוא אחד השחקנים הכי טובים שהחתמתי, נקווה שייתן עונה גדולה"

שחקן סלטיק, בירם כיאל. AP
"אפשר לראות שהתנועה והאגרסיביות שלו חוזרות להיות כמו לפני שנתיים". כיאל/AP

בירם כיאל עומד לפתוח את העונה הרביעית שלו בסלטיק, ובקבוצה מצפים שיחזור לכושרו הטוב. כזכור כיאל, 25, נתן עונה בכורה חלומית במדי סלטיק, הציג יכולת מרשימה והפך לאהוב האוהדים, אבל מאז סבל מהרבה פציעות והתקשה לחזור לכושר שיא.

כעת, כשקשר הקבוצה ויקטור וואניאמה עומד לעזוב לפרמיירליג (מבוקש מאוד על ידי סאות'המפטון, שצפויה לשלם עליו 12 מיליון ליש"ט, ועל ידי קרדיף), בקבוצה מקווים שבירם כיאל יהיה זה שימלא את מקומו ויהפוך לבעל הבית בקישור.

ניל לנון, מאמן סלטיק, אמר: "בירם סבל מפציעה בעונה שעברה, היו לו הרבה נוזלים בקרסול. עכשיו הוא נראה כמו השחקן מלפני שנתיים, הוא נראה שוב בריא וכשיר, והוא נע בצורה הרבה יותר טובה על המגרש. אפשר לראות שהתנועה והאגרסיביות שלו חוזרות להיות כמו לפני שנתיים, כשהוא היה שחקן פנטסטי.

ניל לנון מאמן סלטיק. Jeff J Mitchell, GettyImages
"אם נקבל את בירם ברמה הזאת, זה יהיה כמו להחתים שחקן רכש חדש". לנון/GettyImages, Jeff J Mitchell

"אם נקבל את בירם ברמה הזאת, זה יהיה כמו להחתים שחקן רכש חדש. הוא טוב מספיק בשביל למלא את מקומו של ויקטור, אין ספק. הוא לא גבוה או פיזי כמו ויקטור, אבל הוא חזק מאוד.

"אחת הסיבות שהחתמתי אותו, היה בגלל שהוא היה אחד השחקנים הכי טובים שראיתי בכל הנוגע לחטיפות כדור, השתלטות מהירה והוצאה קדימה להתקפה. הוא הראה את זה בעונה הראשונה, אך מאז סבל מפציעות. הוא עכשיו חוזר לעצמו, ואני מקווה שהוא ייתן עונה גדולה.

"לא שכחנו כמה הוא טוב. שחקן לא מאבד את זה, אף פעם. לפעמים שחקן מאבד את הביטחון בגלל פציעה, ואולי היא השפיעה עליו יותר משציפינו, אבל הוא הוא אחד השחקנים הכי טובים שהבאתי לפה".

מדור השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully