וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית בכדורעף: ישראל ניצחה את בלארוס 0:3

ניצחון יפה לחבורה של זוהר בר נצר, שהתאוששה מההפסד לקרואטיה: "כל הכבוד לשחקנים". הנשים סיימו קמפיין בהפסד

נבחרת הכדורעף של ישראל השיגה הערב (שבת) ניצחון רביעי העונה בבית ג' של הליגה האירופית בתום מפגש עם נבחרת בלארוס, המארחת את משחקי המחזור האחרון במוגילב. לאחר שפתחה אתמול את משחקי סוף השבוע בהפסד 3:0 לקרואטיה, שהבטיחה את מקומה בפיינל פור, התייצבה הנבחרת בהדרכתו של המאמן זהר בר נצר והשיגה ניצחון חשוב, עם 22:24 במערכה הראשונה, 18:21 בשניה ו-14:21 בשלישית בדרך ל-0:3 חלק.

שחקן רמת השרון כדורעף, מספר גיא בן גל. נמרוד סונדרס
12 נקודות. הקפטן גיא בן גל/נמרוד סונדרס

"כל הכבוד לשחקנים שאחרי הפסד לא קל אתמול עשו אימון מצוין הבוקר ובאו מוכנים למשחק", אמר בסיום לאתר איגוד הכדורעף בר נצר, "אמיר וינרסקי ייצב את הקבלה ונתן תפוקה התקפית חשובה. סלבה בצ'קלה הוסיף התקפה מצוינת באמצע ואריק כצנלסון ניהל מצוין את המשחק".

הקפטן גיא בן גל הוביל את הנבחרת עם 12 נקודות, וינרסקי ובצ'קלה הוסיפו 10 כל אחד, גנדי סוקולוב סיים עם 9, טמיר הרשקו 7 וגם אלכס אוסוקין עלה על הלוח עם נקודה אחת.

נבחרת הנשים סיימה את הקמפיין בליגה האירופית עם הפסד 3:1 (21:11, 21:15, 15:21, 21:13) לסגנית אלופת אירופה גרמניה ולמעשה נעלה את העונה ללא ניצחון. "השחקניות הצעירות היו יציבות יותר היום", אמר בסיום המאמן אריה זלינגר שציין את שלוש השחקניות, "אניה ויליקי שיחקה את אחד המשחקים הטובים שלה בליגה האירופית ומורן צור הייתה טובה מאוד. הקבוצה שיחקה הרבה יותר טוב מאשר אתמול וניצחנו דווקא את המערכה השלישית שבא אנחנו נופלים בדרך כלל". מורן צור הצטיינה עם 17 נק' (43%), ויליקי 14, אניטה גליק 7 (5 קיל בלוק), אלה קולנוגורוב 4 ודשה ליקצ'נקובה נקודה 1.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרוצה. אריה זלינגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully