וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאטר ידון עם נתניהו בתלונות ההתאחדות הפלסטינית

נשי”א פיפ”א הגיע לביקור במזרח התיכון. בין היתר ינסה לקדם פתרון להגבלת תנועת הכדורגלנים בשטחי הרשות הפלסטינית

נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, החל היום (שבת) מסע בן ארבעה ימים במזרח התיכון, במסגרתו הוא יגיע גם לישראל. הביקור של בלאטר מגיע בעקבות החלטת ההתאחדות הבינלאומית לכדורגל לקדם את הכדורגל הפלסטיני.

כידוע, ראשי הכדורגל ברשות הפלסטינית זועמים על כך שקבוצות כדורגל וכדורגלנים בודדים לא מקבלים היתרים לעבור את המחסומים בין הגדה המערבית לרצועת עזה, וגם הגישו תלונות חוזרות ונשנות בנושא לפיפ"א.

ספ בלאטר נשיא פיפ"א בטקס כדור הזהב. GettyImages
"משימה שקשורה בכדורגל ובפוליטיקה". בלאטר/GettyImages

השוויצרי בן ה-77 אמר לאתר הרשמי של פיפ"א: "בפני הקונגרס שלנו הוצגה בעיה שנוגעת לאפשרות של כדורגלנים פלסטינים לנוע ממקום למקום. אפגש עם נשיא ההתאחדות לכדורגל ועם נשיא הרשות הפלסטינית אבו מאזן ונדון בבעיה".

בלאטר הגיע היום לירדן, שם הוא נכח בחניכה של מגרש חדש בכפר א-טורה ובהמשך נסע לבירה רבת עמון כדי לחנוך כמה פרויקטים נוספים. מפיפ"א נמסר שהנשיא הוותיק גם יבקר במחנה פליטים סמוך לגבול בין ירדן לסוריה. מחר יגיע בלאטר לטול כרם ולמשרדי ההתאחדות לכדורגל הפלסטינאית ברמאללה ובהמשך השבוע הוא יבקר בירושלים ובתל אביב.

בלאטר הוסיף וסיפר: "אחרי השהות ברשות הפלסטינית, אני אמשיך לחלק הכי עדין בנסיעה שלי - ביקור בישראל שם אפגוש את ראש הממשלה בנימין נתניהו. אני יוצא למשימה שמערבת פוליטיקה וכדורגל ואני מקווה שאחזור עם חדשות טובות".

  • עוד באותו נושא:
  • ספ בלאטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully