וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: "טיאגו בחר ביונייטד, יראמנדי יוצג השבוע בריאל"

הקשר המוכשר של ברצלונה צפוי לחתום לחמש שנים. קשרה של סוסיאדד יצטרף תמורת 30 מיליון יורו ויהיה הרכש הרביעי

אחרי לא מעט ספקולציות לגבי הקבוצה הבאה שתקלוט אותו, ב'ספורט' הקטאלני מדווחים הבוקר (שבת) שטיאגו אלקנטרה צפוי לשחק בחמש השנים הקרובות במנצ'סטר יונייטד. על פי אותו דיווח, הקשר שהתלבט לא מעט באשר לעתידו החליט לבסוף לעבור לקבוצה של דייויד מויס.

טיאגו אלקנטרה שחקן נבחרת ספרד הצעירה, גמר יורו 2013. קובי אליהו
סעיף השחרור מופחת. טיאגו אלקנטרה/קובי אליהו

עוד לפני החתימה צפויות שתי הקבוצות לסגור את הפרטים לגבי מעברו של היהלום הצעיר וכן השחקן עצמו אמור להיפגש עם ראשי הקבוצה כדי לסכם את תנאיו הכספיים. לטיאגו, אגב, יש סעיף שחרור בגובה 18 מיליון יורו.

הכוכב של נבחרת ספרד הצעירה חידש את החוזה שלו בבארסה ב-2011 וחתם עד ל-2015. בחוזה שלו הופיע סעיף שחרור בגובה 90 מיליון יורו, אבל העובדה שהוא לא הרבה לשחק בעונה החולפת (הרף עמד על 60 אחוז מהמשחקים) הפחיתה משמעותית את הסכום עד כדי 18 מיליון, סכום שיונייטד תוכל לעמוד בו. בכל מקרה, בדיווח טוענים עוד כי באיירן מינכן של פפ גווארדיולה עדיין לא יצאה מהתמונה.

שחקן נוסף מתוצרת האקדמיה של ברצלונה, בויאן קרקיץ' ששיחק בשנתיים האחרונות במילאן, יצטרף לפרנק דה בור באייאקס אחרי ששני המועדונים סיכמו על השאלתו לעונה הקרובה.

שחקן נבחרת ספרד הצעירה אסייר יראמנדי. Ian Walton, GettyImages
צ'אבי אלונסו כבר חושב לעזוב. יראמנדי/GettyImages, Ian Walton

ומה קורה אצל ריאל מדריד? ביממה האחרונה דיווחו כלי התקשורת ממדריד על כך שאסייר יראמדי יהיה ההחתמה הרביעית הקיץ של הבלאנקוס ויצטרף בימים הקרובים תמורת 30 מיליון יורו שישולמו לריאל סוסיאדד. יראמדי משחק במשבצת של צ'אבי אלונסו, מה שמגביר את התהיות לגבי עתידו של הקשר הוותיק, ששמו עלה בתקשורת האנגלית כמועמד להצטרף לצ'לסי וז'וזה מוריניו.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully