וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד מויס: "רוני לא למכירה, יש לו ניצוץ בעיניים"

המנג'ר החדש של מנצ'סטר יונייטד הוצג, הבהיר מה עתיד הכוכב שלו וסיפר: "סר אלכס אמר לי 'אני פורש, אתה המחליף שלי'"

בשעה טובה, דייויד מויס נכנס לעניינים והיום (שישי) הוא הוצג כמנג'ר החדש של מנצ'סטר יונייטד במסיבת עיתונאים שערכה הקבוצה. כבר במהלך השבוע החל מויס לעבוד עם שחקני אלופת אנגליה לקראת העונה החדשה ובין היתר הוא הודיע על הצטרפותו של שחקן העבר של הקבוצה פיל נוויל אל הצוות המקצועי ועל הפיכתו של ריאן גיגס הוותיק למאמן-שחקן. היום כאמור, התייצב מויס בפני העיתונאים ועל פי הדיווחים שלהם, הוא היה חריף לא פחות מהאגדה אותה החליף, סר אלכס פרגוסון.

באופן טבעי, מויס נדרש לעניין ויין רוני ומיד הבהיר בתקיפות: "הוא לא למכירה. הוא שחקן מנצ'סטר יונייטד. נפגשתי איתו מספר פעמים, הוא מתאמן נהדר ואני מאושר לעבוד איתו. אנחנו עושים ככל יכולתנו על מנת להבטיח שהוא יהיה בשיאו. אני רואה ניצוץ בעיניים שלו, הוא נראה שמח. אני מתרשם מאוד ממה שהוא השיג בקריירה, הוא שחקן נהדר. אני חוזר ומדגיש - הוא לא למכירה".

דייויד מויס מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ברוכים הבאים. מויס מגיע לאולד טראפורד/רויטרס

מויס נשאל על תחושותיו: "זו פריבילגיה אדירה להיות מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. אני מודה רבות לסר אלכס ולחבר המנהלים שאיפשרו לזה לקרות. זו סיטואציה מוזרה עבורי, כי לא חשבתי על המשרה הזו בכלל עד שסר אלכס התקשר אליי וביקש שאבוא לבית שלו. הדבר הראשון שהוא אמר לי כשהגעתי היה 'אני פורש... בשבוע הבא... ואתה המנג'ר הבא!".

המנג'ר הוסיף: "כל מאמן רואה באולד טראפורד את פסגת השאיפות. צריך לעבוד קשה בדרך, אבל אני מקווה שמאמנים אחרים יראו שאם אני מסוגל לעשות זאת, גם הם יכולים. אשים את החותמת האישית שלי על המועדון. יש לי מזל גדול להיות מנג'ר האלופה. סר אלכס תמך בי בצורה מדהימה וסר בובי צ'רלטון הגיע לברך וגם זה היה מיוחד".

נמנייה וידיץ', הבלם הסרבי הוותיק, נבחר לשבת לצד מויס והוא אמר: "כאשר סר אלכס החליט לפרוש, כולם הופתעו, אבל אנחנו ידענו שזה עומד לקרות. שחקנים מתרגלים מהר, הם מכבדים את המנג'ר, לא משנה מי זה. מויס עשה עבודה נהדרת באברטון וכולנו מצפים להזדמנות לעבוד איתו".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully