וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עו"ד קינן יכריע בסוגיית אלרואי כהן

ורמוט ערך אימון עם האדומים בבבולגריה לקראת ברואה בליגה האירופית (ה', 19:30, ערוץ 5). הקשר ממתין לבוררות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוצאים לבולגריה. הפועל תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל תל אביב נחתה בבולגריה, לקראת המשחק הראשון מול ברואה במסגרת הליגה האירופית. הקבוצה טסה לסופיה, ומשם תמשיך באוטובוס לסטארה זגורה, שם ייערך המשחק ביום חמישי הקרוב (19:30, ערוץ הספורט). ב-18:00 כבר תקיים הקבוצה אימון ראשון על אדמת בולגריה. הקשר גילי ורמוט לא ישתתף במשחק עקב פציעה.

הקשר גילי ורמוט לא ישתתף במשחק עקב פציעה, אולם ערך היום אימון מלא יחד עם כל שחקני הקבוצה. ורמוט אינו סובל מכאבים אך לא יהיה בסגל למשחק בשל הרצון להחזיר לשרירו המנותח את הגמישות שתמנע ממנו פציעות עתידיות. ורמוט צפוי לנסוע לבדיקה שתוכננה מראש אצל פרופסור מרטנס לאחר המשחק בחמישי, מרטנס עורך מעקב אחר ההחלמה של הקשר ואמר לורמוט כי הוא מרוצה מהתוצאות וההתקדמות עד כה. ביום שלישי ייערכו שני אימונים וביום רביעי האימון המסכם כשלפניו תיערך מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן רן בן שמעון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקני הפועל תל אביב באימון ראשון במחנה האימון/מערכת וואלה!, צילום מסך

עורך הדין חנוך קינן יהיה הבורר בתביעת שחקן הקבוצה אלרואי כהן נגד המועדון. כזכור, בחמישי האחרון הגיש הקשר תביעת בוררות כנגד המועדון, ובתביעה הוא דורש שחרור מיידי לכל קבוצה שתחפוץ, ללא פגיעה בחוזהו. לטענת כהן, האדומים אמנם שחררו אותו ולא מעוניינים בשירותיו לעונה הבאה, אך מכיוון שהוא מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, הם חייבים להשלים את שכרו, מהלך שהפועל מתנגדת אליו. כהן תובע 378 אלף שקל, ומתעקש כמובן שקבוצתו תשלים את שכרו.

נכון לכתיבת שורות אלו, עדיין לא נקבע מועד לבוררות, והקשר ממתין להחלטה בעניינו. בית"ר ירושלים היא בין הקבוצות שמחכות גם לתביעה זו, שכן בקבוצה מעוניינים מאוד בשירותיו של הקשר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלרואי כהן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
תובע 378 אלף שקל. אלרואי כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully