וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרואי כהן הגיש תביעת בוררות נגד הפועל תל אביב

הקשר טוען שהאדומים הפרו את חוזהו, דורש כ-378 אלף שקל ומתעקש שקבוצתו תשלים את שכרו כאשר יעבור לקבוצה אחרת

קשר הפועל תל אביב אלרואי כהן הגיש היום (חמישי) תביעת בוררות כנגד הקבוצה, ובה הוא דורש שחרור מיידי לכל קבוצה שתחפוץ ללא פגיעה בחוזהו. לטענת כהן, האדומים אמנם שחררו אותו ולא מעוניינים בשירותיו לעונה הבאה, אך מכיוון שהוא מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, הם חייבים להשלים את שכרו המוערך ב-190 אלף יורו כולל פרמיות, מהלך שהפועל מתנגדת אליו.

אלרואי כהן שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
בינתיים הוא לא הולך לשום מקום. אלרואי כהן/מגד גוזני

שכר הבסיס של כהן נע סביב כמאה אלף יורו לעונה, ואם יחתום בקבוצה אחרת שתהיה מוכנה לשלם את מירב חוזהו או חלק ניכר ממנו, הפועל תל אביב היא זו שתצטרך להשלים את שכרו. פרט לכך, הקשר טוען להפרת חוזה שכן לדבריו הפועל מונעת ממנו לשחק ולהתאמן ולכן הוא דורש גם כ-378 אלף שקל נוספים כחלק מהפרמיות שלא קיבל בעונה שעברה כתוצאה מכך שלא שיחק בשל מה שטען להחלטות לא מקצועיות. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, כהן צפוי לעבור לבית"ר ירושלים, אך עד שעניין שכרו לא ייפתר, הקשר לא יחתום באף קבוצה.

בכתב התביעה שהוגש על ידי עורך דינו רועי רוזן נכתב: "מדובר במקרה חמור של התנהגות לא ראויה ולא חוקית של המועדון, אשר מאס בשחקן ובעיקר בשכרו הגבוה ומבקש להשתחרר מעולו בדרכים לא לגיטימיות, לא הוגנות ולא חוקיות. על מנת להגשים את מטרתו כאמור ועל מנת להוביל את השחקן לוויתור על זכויותיו מכוח ההסכם, נוקט המועדון בצעדים בלתי מתקבלים על הדעת ואשר מנוגדים להוראות ההסכם הדין החל, בהתעלם התעלמות מוחלטת מחובותיו כלפי השחקן ובאופן אשר גורם נזק ישיר וכבד ביותר, אולי אף בלתי הפיך, לשחקן".

עוד נכתב בכתב התביעה: "התנהלות המועדון כלפי השחקן מוצאת ביטויה בפעולות שונות ורבות אשר מועדון כדורגל מקצועני מנוע ואסור מלנקוט בהן כלפי שחקן המשתייך לשורותיו. בין היתר, מניעת השתתפותו באימוני הקבוצה או באימונים מקצועניים כלשהם, מניעת יציאתו למחנה אימון של הקבוצה שנערך בחו"ל או מחנה 'טרום עונה' כלשהו, הדרת השחקן מפעילות הקבוצה ולמעשה הפקרתו המוחלטת, כל זאת תוך הבעת אדישות מוחלטת וחוסר אכפתיות כלפי השחקן, הכול תוך הצהרה בריש גלי על פיה התובע 'לא בתוכניות' של המועדון ותוך הצהרה רשמית מראש שניתנה עוד בטרם נערך אימון אחד ויחיד של הקבוצה על פיה השחקן ושחקנים נוספים 'לא ייכללו העונה בסגל'. ההתנהלות כאמור אסורה ופסולה והיא מביאה לפגיעה אדירה בשחקן, במובנים שונים ורבים".

בהפועל תל אביב סירבו בינתיים להתייחס לנושא כתב התביעה, ובהודעה רשמית נמסר: "המכתב טרם הגיע אלינו. אם יגיע, נגיב באופן הנדרש והראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully