וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פורטו עוקץ: "מוריניו שאני הכרתי היה שונה"

פינטו דה קוסטה ביקר את 'המיוחד' בראיון: "בחיים לא דמיינתי שיתנהג כמו שהתנהג בריאל מדריד. הוא לא האדם שהכרתי"

ז'וזה מוריניו עזב את ריאל מדריד ובימים האלה מנסה לפותח דף חדש בצ'לסי, אך הקדנציה רווית הסכסוכים והשערוריות בבלאנקוס, מסתבר, ממשיכה לרדוף אותו. כעת גם קולגות מהעבר מודים בפה מלא כי ההתנהלות של 'המיוחד' בריאל מדריד הפתיעה אותם. נשיא פורטו, חורוחה נינו פינטו דה קוסטה, היה אחראי במידה רבה לפריצה של מוריניו, כשהביא אותו למועדון ב-2002 ונתן לו את הבמה בדרך לזכייה סנסציונית בליגת האלופות ולג'וב יוקרתי בצ'לסי. מאז חלף יותר מעשור, ונשיא פורטו מרגיש שהמנג'ר הצעיר אותו הכיר השתנה לבלי היכר.

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי. רויטרס
חביבי, השתנית. מוריניו/רויטרס

"מוריניו היה שונה בפורטו. לעולם לא חשבתי שמוריניו שאני הכרתי בזמנו יתנהג כמו שהוא התנהג בריאל מדריד. הוא לא אותו אדם שהכרתי", אמר בראיון בספרד. "הוא לא חגג ולא שמח כשזכינו בליגת האלופות, אבל מעבר לזה אף פעם לא היו לי בעיות איתו. הוא תמיד היה אדיב איתי".

"בזמנו, כשמיניתי אותו ב-2002 ראיתי בו אדם אינטילגנטי ושאפתני", המשיך דה פינטו. "הרגשתי שלמרות גילו הוא היה האיש האידיאלי כדי להפוך למנג'ר שלנו ולתת לנו דחיפה. אבל שוב, מאז דברים השתנו".

ז'וזה מוריניו הגיע לפורטו בחודש ינואר 2002, והוליך אותה להישגים המרשימים בתולדותיה. ב-2003 היה שותף לזכייה בטרבל הראשון של פורטו, שזכתה באותה עונה בליגה האירופית, באליפות ובגביע הפורטוגלי. ב-2004 פורטו ומוריניו שיפרו את הישגיהם וזכו בליגת האלופות לאחר 0:3 על מונאקו.

ז'וזה מוריניו מאמן פורטו מנשק את גביע האלופות ב-2004. Thomas Kienzle, AP
מוריניו לאחר הזכייה בליגת האלופות עם פורטו/AP, Thomas Kienzle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully