וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגדן בונדרנקו: "מרגיש שאוכל להשתפר עוד יותר"

הקופץ האוקראיני שהדהים עם 2.41 מ' בלוזאן חגג: "קשה לעכל דבר כזה". טייסון גיי שקבע 9.79 ש': "התוצאה הייתה בסדר"

קצת יותר מחודש לפני אליפות העולם באתלטיקה שתיערך במוסקבה, העלה אתמול (חמישי) בוגדן בונדרנקו את רף הציפיות מתחרות הקפיצה לגובה. האוקראיני בן ה-23 רשם תוצאה נפלאה של 2.41 מטר בתחרות הדיאמונד ליג בלוזאן, והשווה בכך את התוצאה החמישית בטיבה בכל הזמנים.

בונדרנקו, שרק לפני פחות משבוע שיפר את שיאו האישי ל-2.36 מטר בתחרות בברמינגהאם, קבע את התוצאה הטובה ביותר בענף מאז 1994, רשם שיא לתחרויות דיאמונד ליג ושבר מחסום מיתולוגי 28 שנים אחרי שרודולף פובארניצין הסובייטי היה לקופץ הראשון שהגיע ל-2.40 מטר.

אחרי ההישג הנפלא בונדרנקו אף העז לנסות ולשבור את שיא העולם של חאבייר סוטומאיור שקבע 2.45 מטר ב-1993, אך נכשל בשלושת הניסיונות. "קשה לעכל דבר כזה", הוא הודה בסיום התחרות. "לקפוץ 2.41 מטר זה באמת משהו. אני יודע שיהיה קשה להשתפר עוד יותר אחרי תוצאה כזו, אבל אני מרגיש שאוכל לעשות את זה".

בוגדן בונדארנקו קופץ לגובה אוקראיני. רויטרס
"קשה לעכל דבר כזה". בוגדן בונדרנקו/רויטרס

הכוכב השני של הערב בלוזאן היה טייסון גיי, שהמשיך לאותת על כוונותיו במוסקבה עם ניצחון קליל בריצת ה-100 מטר כשעצר את השעון על 9.79 שניות, מרחק ארבע מאיות משיאו העונתי (9.75 שניות)., והקדים את אסאפה פאוול שקבע 9.88 שניות.

"מזג האוויר לא היה מצוין, אבל התוצאה עדיין הייתה בסדר", ניתח גיי, שהשתווה לג'סטין גאטלין בדירוג הדיאמונד ליג השנתי. "אני מרוצה מ-9.79. אלה שלבי הכנה למוסקבה, שזו המטרה העיקרית שלי, ואני פשוט רוצה להימנע מפציעות עד אז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully