וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "אפשר לעשות אליפות יפה"

4.7.2013 / 18:48

מאמן נבחרת העתודה מתכונן לאליפות אירופה דרג א' שתצא לדרך ביום שלישי באסטוניה. בן אלטיט מונה לקפטן: "כבוד גדול"

נבחרת העתודה בכדורסל קיימה הערב (חמישי) אימון פתוח לתקשורת לקראת אליפות אירופה דרג א' שתצא לדרך ביום שלישי הקרוב באסטוניה. הנבחרת תשחק בבית אחד עם נבחרות ספרד, רוסיה, בולגריה ולטביה, כשהמטרה היא לנסות ולתפוס את אחד משלושת המקומות הראשונים בבית כדי להעפיל לשלב השני. אם הנבחרת לא תשכיל לעשות זאת, היא תרד לבית התחתון, כששם המטרה תהיה להשאר בדרג א'.

שחקני נבחרת העתודה. מגד גוזני
מוכנים למשימה. שחקני נבחרת העתודה/מגד גוזני

"עשינו בהכנה שישה משחקים, פחות ארבע דקות", התייחס המאמן שרון דרוקר למשחקי הנבחרת שכללו ירידה מהפרקט במשחק האחרון במונטנגרו, "באוקראינה היה לנו מחנה יוצא מן הכלל, במונטנגרו תנאי האירוח היו מחפירים. במונטנגרו עזב אותנו איגור קולשוב ונפצע רפי מנקו, אני מקווה שהשמות הללו יעמדו לרשותנו כשחקנים חשובים בנבחרת לקראת הבית הראשון. אנחנו יוצאים לשם להתחרות באריות של אירופה. נשתדל לנסות לנצח כל משחק, נבוא מוכנים, ונראה מה כוחנו. אמרתי לשחקנים שלא תמיד שמות מנצחים, צריך להביא את מה שנבחרת ישראל בדרך כלל מביאה, שזה יחד ולהוציא מכל אחד הרבה יותר ממה שהם שווים. אפשר לעשות אליפות יפה, אבל המטרה להישאר בדרג א'".

דרוקר הוסיף קצת על ההיעדרות של הכוכב איגור קולשוב מרוב ההכנה: "לא חושב שמדובר בנבחרת של כוכבים. איגור הוא שחקן מרכזי אבל הוא לא הכוכב של הנבחרת, יש לנו כמה שחקנים בולטים. במהלך הנסיעה השתנו כמה דברים בנבחרת. זה היופי ברמה הזאת, שחקנים מקבלים צ'אנס ומנסים לקחת אותו. משימה קצרה. היו לנו הפתעות טובות. כולם יודעים שבכל רגע נתון מישהו יכול להקרא לדגל ולעזור בהגנה, ריבאונד, או לעודד מהספסל. אנחנו צריכים את זה, אנחנו צריכים להביא יותר מכישרון, יותר מגודל ופיזיות שבזה אנחנו חסרים".

שרון דרוקר מאמן נבחרת העתודה של ישראל. מגד גוזני
לא מדובר בנבחרת של כוכבים. שרון דרוקר/מגד גוזני

לפני האימון הוחלט למנות את סנטר בני הרצליה בעונה שעברה בן אלטיט לקפטן הנבחרת. "זה כבוד גדול, זאת נבחרת צעירה אחרונה שלי. אני מאוד שמח שהמאמנים סומכים עליי, אשתדל לקחת את הנבחרת למקומות טובים", אמר אלטיט על ההחלטה והוסיף על הסיכויים של הנבחרת, "בתחושה הכללית אנחנו באים כדי להשאר דרג ולא לרדת. כל מה שיהיה מעבר יהיה בונוס, אנחנו באמת מאמינים. אף אחד לא בא רק כדי להופיע, תמיד רוצים לשאוף גבוה".

סגל נבחרת ישראל לאליפות: תום מעיין, אלון אברמוביץ', רפי מנקו, אדם אריאל, גולן גוט, איגור מאיור, אור סולומון, איגור קולשוב, שון דאוסן, תומר גינת, בן אלטיט ורם אליאספור.

אלטיט שחקן נבחרת העתודה של ישראל. מגד גוזני
הקפטן החדש. בן אלטיט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully