וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן גיגס מצטרף לצוות האימון של מנצ'סטר יונייטד

הקשר בן ה-39 ישמש כעוזר מאמן-שחקן: "צעד בקריירה העתידית שלי". גם פיל נוויל מצטרף לצוות של דייויד מויס

ריאן גיגס יצטרף בעונה הקרובה לצוות האימון של מנצ'סטר יונייטד וישמש כאחד מעוזריו של המאמן החדש דייויד מויס, כך הודיעה היום (חמישי) האלופה האנגלית. גיגס, שיחגוג בנובמבר יום הולדת 40, לא פורש מכדורגל וימשיך להיות חלק מהסגל. בנוסף לגיגס, גם פיל נוויל חוזר למועדון לתפקיד עוזר המאמן. השניים מצטרפים לצוות שמויס הביא מאברטון: מאמן השוערים כריס וודס והעוזרים סטיב ראונד וג'ימי לאמסדן.

"אני מאושר שריאן קיבל את ההזדמנות להפוך למאמן-שחקן. ההצלחה שלו והיכולת להתאים את המשחק במשך שנים נותנות לו פרספקטיבה על המשחק המודרני. הקריירה שלו היא דוגמה והשראה לכל שחקן צעיר ואני בטוח שהשחקנים ירוויחו מהתפקיד החדש שלו". אמר מויס.

גיגס הוסיף: "זו פריבליגה להיות מאמן-שחקן ואני מקווה שאוכל להביא מהניסיון שלי כשחקן וחבר במשפחת מנצ'סטר יונייטד כל כך הרבה שנים. זה לא סוד שאני נמצא בקורסי מאמנים ואני רואה את זה כצעד בקריירה העתידית שלי. אני מחכה להתחיל לעבוד עם דייויד בקבוצה".

שחקן מנצ'סטר יונייטד ריאן גיגס. GettyImages
עונה אחרונה. גיגס/GettyImages

גיגס הצטרף למנצ'סטר יונייטד ב-1987 והשנה ציין את ההופעה ה-1,000 שלו במדים האדומים. הוא זכה עם הקבוצה ב-13 אליפויות, ארבעה גביעים ופעמיים בליגת האלופות. בראשית חודש מרץ חתם גיגס על חוזה חדש לעונה נוספת, שצפויה להיות האחרונה בקריירת המשחק שלו. כעת נראה שגיגס צפוי להמשיך בצוות המקצועי של מנצ'סטר יונייטד גם אחרי הפרישה העתידית.

נוויל, 36, שיחק 11 עונות במדי מנצ'סטר יונייטד, רשם 386 הופעות, זכה בשש אליפויות, שלושה גביעים ופעם אחת בליגת האלופות. ב-2005 עזב לאברטון שם הפך במהרה לאחד מחביבי האוהדים. נוויל שיחק עם הטופיז עד תום העונה שעברה, אז חוזהו הסתיים והוא הודיע על פרישה מכדורגל. במהלך הקיץ הוא שימש כחבר בצוות האימון של סטיוארט פירס בנבחרת אנגליה הצעירה במהלך היורו בישראל. כעת הוא חובר מחדש למאמן מויס, שהדריך במשך כל התקופה בגודיסון פארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully