וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: טל דן חתם לשנתיים נוספות

4.7.2013 / 12:11

הפורוורד (1.96, 26) שעלה עם נס ציונה לליגת העל, ממשיך במדים הכתומים. רז זהביאן ואמיתי צפויים להמשיך גם כן

עירוני נס ציונה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הפורוורד טל דן לשנתיים נוספות. דן הוא השחקן הראשון שחותם בקבוצה של נדב זילברשטיין לקראת העונה הבאה, כשהקבוצה צפויה להאריך בקרוב גם את החוזים של רז זהביאן וגיל אמיתי, ושוקלת את האפשרות לצרף את יחזקאל סקוורר ובן אלטיט.

דן (1.96, 26) יליד ווילס, גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, שיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל ושיחק שנתיים בבוגרים של הקבוצה אך לא זכה להזדמנות אמיתית. דן שיחק בליגת העל גם בעירוני אשקלון אך את עיקר הקריירה עד כה עשה בליגה השנייה במדי מכבי אשדוד ונס ציונה. בעונה החולפת רשם 16.9 נקודות 7.7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בממוצע למשחק.

שחקן עירוני נס ציונה טל דן מול שחקן עירוני נהריה רמון קלמנטה. ברני ארדוב
ממשיך בנס ציונה. טל דן/ברני ארדוב

"אני נרגש לשחק בנס ציונה בליגת העל, כמו שאמרתי בעבר זה סוג של חלום שהתגשם, עבודה קשה של שנתיים השתלמה ואנחנו נכנסים לליגת העל בדלת הראשית", אמר דן בהודעה הרשמית. המאמן זילברשטיין הוסיף: "עם סיום העונה אחת המטרות העיקריות שלי כמאמן היתה השארתו של טל דן בקבוצה הן בשל האמונה כי הוא שחקן ליגת על לגיטימי וכן בשל היותו שחקן בית. אני בטוח כי הסיטואציה והמקום יעזרו לו להביא לידי ביטוי את היכולות שלו".

יו"ר הקבוצה יניב מזרחי הגיב להחתמה: "ההחתמה הראשונה שרצינו לבצע היא טל דן ,המשכיות וחזון הם שני עקרונות שמלווים אותנו מיום הקמת המועדון טל דן הוא סמל בעיר נס ציונה ולכן היה לנו ברור כי אנחנו רוצים אותו איתנו גם בליגת העל. אין לי ספק שטל דן יוכיח שליגת העל פספסה אותו בשנים האחרנות ואנחנו בונים עליו כאחד הישראלים המרכזיים בסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully