וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסקו: "יש לי כלב נוסף בשם פיגו"

הכלבים של קשר ריאל ממשיכים לעניין את העיתונאים, ואיסקו הבהיר: "אם אשנה את השם של מסי לרונאלדו, הוא לא יקשיב"

איסקו ממשיך להעסיק את העיתונאים בספרד, אבל מתברר שמה שבעיקר מעניינים את הכתבים שמסקרים את ריאל מדריד הם כלביו של הקשר, שכבר סיפר בעבר שאחד מכלביו קרוי על שמו של ליאונל מסי. המהלך הזה עורר לא מעט תהיות לגבי זהות קבוצתו האהודה, אבל כעת מספר איסקו שיש לו כלב נוסף: לואיס פיגו.

"לכלב שלי קוראים מסי ואגב יש לי כלב נוסף בשם פיגו", סיפק איסקו הצהרה מפוצצת. "אין לזה הרבה משמעות. אני לא אשנה את השם שלו לכריסטיאנו מכיוון שהוא לא יקשיב לי". פיגו, כידוע, שיחק בברצלונה במשך חמש שנים עד שעזב את הקטאלנים לטובת היריבה השנואה ריאל מדריד שבשורותיה שיחק חמש שנים נוספות.

איסקו שחקן מלאגה חוגג שער. רויטרס
"אם הייתי חושב שאני לא יכול להיות שחקן פותח, לא הייתי מצרף למדריד". איסקו/רויטרס

אבל איסקו לא דיבר רק על הכלבים שלו, והוסיף לגבי ההחלטה החשובה בקריירה שלו להגיע לריאל מדריד: "היו לי הצעות מקבוצות נוספות ברחבי אירופה, אבל אי אפשר היה לסרב לריאל מדריד. אני בטוח שאני אזכה למקום בהרכב כאן. זה לא יהיה פשוט, אבל אני אתן את הכול כדי להפוך לשחקן מפתח. אם הייתי חושב שאני לא יכול להיות שחקן פותח, לא הייתי מצרף למדריד".

הקשר הספרדי גם נשאל על שיתוף הפעולה הצפוי עם קרלו אנצ'לוטי, ואמר: "מה אני יכול להגיד על אנצ'לוטי? הוא זכה בתארים בכל הקבוצות שבהן הוא עבד. הוא זכה בליגת האלופות כשחקן וכמאמן. זה פשוט אומר הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully