וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסקו: "אין דבר יותר נפלא מאשר להיות בריאל מדריד"

קשר הרכש של הבלאנקוס הוצג באופן רשמי וקיבל את החולצה מספר 23. פלורנטינו פרס: "היו לו הצעות, אבל הוא בחר בנו"

טורניר יורו הנבחרות הצעירות שהסתיים לא מכבר בישראל, הבליט הרבה שחקנים, אך כוכב אחד בלט מעל כולם. איסקו, קשרה הנהדר של מלאגה כיכב בישראל והיום (רביעי) הוא הוצג כשחקנה החדש של ריאל מדריד במסיבת עיתונאים מרגשת שנערכה באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו לעיני אלפי אוהדים נלהבים. לאחר שאמר מספר דברים לתקשורת, איסקו קיבל את החולצה מספר 23 של ריאל, ירד לכר הדשא והתקבל בתשואות על ידי אוהדי הקבוצה.

שחקן נבחרת ספרד הצעירה, איסקו. ברני ארדוב
הרכש הכי נוצץ של ריאל עד עכשיו. איסקו/ברני ארדוב

פלורנטינו פרס, נשיא ריאל פתח בדברים ואמר על ההחתמה של איסקו: "רק מספר ימים עברו מאז ההחתמה של קרלו אנצ'לוטי למאמן שלנו, והרכש הראשון שהוא רצה היה איסקו. בכל עונה אנחנו עובדים על חיזוק הסגל, אנחנו צריכים שחקנים עם רעב ומודעים למחוייבות שכרוכה בלבישת החולצה של ריאל מדריד. לאיסקו היו הצעות ממועדונים נוספים אבל הוא בחר בריאל".

פרס פנה לאיסקו ואמר: "אתה מגיע למועדון עם דרישות גבוהות, אבל אנחנו תמיד נהיה לצידך. אנחנו מאמינים בך, בקלאסה שלך ובכישרון שלך. ברוך הבא לריאל מדריד".

איסקו, שנראה נרגש מאוד, לא חסך במחמאות למועדון החדש שלו: "אין דבר גדול יותר מאשר לשחק בריאל מדריד, הגעתי למועדון הכי גדול שיש ואני מקווה להשיג כאן דברים גדולים. אני רוצה להודות לנשיא המועדון ולאוהדים שמרעיפים עליי חיבה ואהבה. אני רוצה להיות הרבה שנים במועדון הזה ובתקווה לזכות בהרבה תארים".

הקשר דיבר על העתיד שמצפה לו ואמר: "זו הזדמנות גדולה עבורי לשחק במועדון גדול, בתקווה להיות גם בסגל הנבחרת במונדיאל 2014 בברזיל. מנואל פלגריני רצה אותי במנצ'סטר סיטי, אבל כשראיתי שריאל מדריד רוצה אותי לא חשבתי פעמיים". על השמועות כי הוא אוהד ברצלונה, אמר: "אף אחד לא יכול לפקפק במחוייבות שלי לריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully