וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "ידעתי מה מחכה לי. נראה העונה דברים יפים"

המאמן התייחס למחאת האוהדים, ולעתידו בקבוצה: "לסטנדרד אוהדים נפלאים. אני רוצה שישפטו אותי לפי יכולת הקבוצה"

גיא לוזון וסטנדרד ליאז' נמצאים עמוק בהכנות לעונת 2013/14, והמאמן הישראלי לא נותן למחאת האוהדית נגד מינוי להפריע לו. אחרי שליאז ניצחה בשבת משחק אימון שלישי ברציפות - 1:3 על טוביזה מהליגה השנייה - לוזון נערך לשני משחקי אימון נגד ויטסה ההולנדית. "אלה שני משחקי ידידות שבעיני הם מבחן גדול עבורנו", אמר לוזון ל"לה דרנייר הר" הבלגי. "העונה שלנו נפתחת מוקדם אבל במחנה האימון נוכל להניח את היסודות לתקופה יפה".

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון. קובי אליהו
מתרכז בעבודה. גיא לוזון/קובי אליהו

מחאת האוהדים נגד לוזון עלתה מדרגה בתקופה האחרונה. ההפגנות נגד מינויו גרמו לביטול היום הפתוח המסורתי, אותו היא עורכת בכל שנה סטנדרד עבור אוהדיה ביום העצמאות הבלגית. בנוסף, כ-5,000 אוהדים הפגינו לפני כשבוע נגד המאמן באימון, כשהם חמושים ברימוני עשן, חזיזים וכרזות ולכל אורך הדרך הם קוראים לו להתפטר. אמש (שני) הודיע נשיא המועדון רולאן דושאטלה שיעזוב את סטנדרד ליאז' וימכור את המועדון. לוזון התייחס בריאיון למצב במועדון: "ידעתי מה מצפה לי. למועדון הזה יש המון אוהדים נפלאים. לגבי הקבוצה, קיבלתי שחקנים צעירים ומוכשרים, אנחנו נראה העונה דברים יפים".

"אני לא אחראי לגישה של האוהדים", הוסיף לוזון, "אני יודע שרוב האוהדים מאחלים לי הצלחה. אני רואה את זה במשחקים, ברחוב ובכל מקום, אני יודע שזה לא מכוון נגדי. האוהדים לא מכירים אותי, לא אלה שתומכים ולא אלה שמפגינים. אני רוצה שישפטו אותי לפי היכולת של הקבוצה".

אגב, בזמן שהרוחות ביציעים מסרבות לשקוט, נראה שדווקא שחקניו של המאמן הישראלי דווקא מרוצים מהבחירה בו. קשרה של סטנדרד, יוני בויינס, התייחס למינויו של לוזון, וסיפר מעט על השבועות הראשונים עם מאמנו החדש: "הוא מאמין מאוד ישיר, מישהו שלא סוטה מהדרך שלו. כל הקבוצה מבינה את הדרך שלו". כשנשאל מהי הדרך המדוברת, אמר הקשר: "אנחנו רוצים לשחק כמו ברצלונה, רוצים ללחוץ על הכדור ולהניע אותו במהירות. אם מסי ודויד וייה מסוגלים לעשות את זה, גם אנחנו מסוגלים".

צפו באלפי אוהדי סטנדרד ליאז' מוחים נגד הנהלת המועדון ומינוי גיא לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully