וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלשני רוח: פתיחה טובה לשחר צוברי באליפות אירופה

2.7.2013 / 20:42

המדליסט האולימפי סיים את 3 השיוטים הראשונים בברסט במקומות 4, 6 ו-2. פתיחה פחות טובה למשיח, פסילה לדוידוביץ'

אליפות אירופה בגלשני רוח מדגם RSX נפתחה היום (שלישי) בברסט שבצרפת בהשתתפות ארבעה נציגים ישראלים בתחרות לגברים ונציגה בודדת בתחרות לנשים. המדליסט האולימפי שחר צוברי נראה טוב ברוחות הבינוניות שליוו את היום הזה, ופתח מצוין את התחרות כשבלושת השיוטים הראשונים הוא סיים במקומות 4, 6 ו-2. בתום היום הראשון צוברי מדורג רביעי בבית הכחול (אחד משני הבתים בתחרות הגברים) עם 12 נקודות שליליות, כשמי שמוביל את הבית הוא ניק דמפסי הבריטי, שניצח בשני שיוטים וסיים שני בשיוט נוסף.

אליפות אירופה בגלשני רוח: את מי מאמן גל פרידמן?

הגולש הישראלי שחר צוברי. Clive Mason, GettyImages
פתח היטב. צוברי/GettyImages, Clive Mason

הנציג הישראלי הבכיר השני, נמרוד משיח, נראה פחות טוב ביום הראשון של האליפות. הוא סיים את השיוטים במקומות 15, 4 ו-9 והוא מדורג במקום התשיעי בבית. שני נציגים ישראלים נוספים התחרו בבית הירוק שהוא הבית המקביל. רון אסולין מדורג במקום ה-12 אחרי שלושה שיוטים ועומר סופר מדורג במקום ה-18. הגולשים אמורים לקיים בסך הכל שישה שיוטים בשני הבתים המקבילים, ולאחר מכן הם יפוצלו לבית גמר ולבית נוסף.

בתחרות לנשים, מעין דוידוביץ' פתחה מצוין כשסיימה רביעית בשיוט הראשון ושלישית בשני. למרבה הצער היא נפסלה בשיוט השלישי, אותו סיימה שניה, בשל זינוק מוקדם. המשמעות: בדירוג הכללי היא ירדה למקום ה-19. בהמשך התחרות דוידוביץ' תוכל לתקן את המעידה הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully