וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו הוצג בבאר שבע: "מרגיש כאן כמו באירופה"

2.7.2013 / 17:00

אחרי הצגתו של ברדה, הקבוצה מהנגב ערכה מסע"ת עם יתר שחקני הרכש. דג'אני: "רואים שיש רעב". זכרי החל בהתרשמות

דייב בוימוביץ'

אחרי שערכה מסיבת עיתונאים חגיגית לכבוד אליניב ברדה, הפועל באר שבע ערכה אחר הצהריים מסיבת עיתונאים נוספת בה הציגה את שחקני הרכש החדשים שלה לעונה הקרובה. במסיבת העיתונאים הוצגו ששה שחקנים - המגנים בן ביטון ובן תורג'מן, הבלם הסרבי טומיסלאב פאיוביץ', הקשרים קובי דג'אני ומאור בוזגלו וגם ברדה. בימים הקרובים תנסה הקבוצה להאיץ את המגעים עם הקשר האחורי רפי דהן, כשגם רביד גזל בתמונה. כפי שפורסם שלשום, דניאל ליפשיץ או שלומי בן חמו אמורים לשמש כשוער משנה לאוסטין אג'ידה, כשהראשון מקבל עדיפות. ליפשיץ הגיע לאימון ועשוי לסכם בקרוב. גם החלוץ אחמד נהיה והקשר אלירן אפריאט הגיעו וייבחנו. החלוץ רועי זכרי הגיע לאימון ויחל בהתרשמות בקבוצה.

אלונה ברקת עם אלישע לוי מאור בוזגלו קובי דג'אני. דייב בוימוביץ'
עונה חדשה, ציפיות חדשות. שחקני הרכש של באר שבע/דייב בוימוביץ'

השחקן שמשך את מירב תשומת הלב הוא כמובן מאור בוזגלו, הקשר שחוזר לארץ אחרי שנתיים בסטנדרד ליאז' הבלגית. בוזגלו, שהוצג יחד עם יתר שחקני הרכש החדשים, אמר: "אני שמח להיות חלק מהפועל באר שבע. הגעתי לעיר וקיבלו אותי בצורה חמה ואוהבת. אני אישית מרגיש כאן באירופה. שיחקתי שנתיים בסטנדרד עברתי שנתיים לא פשוטות, אבל זה כבר היסטוריה. אני שחקן של הפועל באר שבע ויש מטרות לטווח הקצר והארוך. אני חלק מקבוצה כשרונית מאוד עם שחקנים טובים. אם יהיה חיבור כמו שצריך, אפשר לעשות דברים יפים".

על אליניב ברדה: "אין ספק שאליניב ברדה חבר טוב. דיברנו לפני שבאתי והיה לו משקל רב בהחלטה שלי להגיע. כך גם לאלישע לוי שאני מתרגש לשחק מחדש אצלו. חובת ההוכחה על הקבוצה ולא עלינו כבודדים. לא אבוא ואצהיר הצהרות מפוצצות. אנחנו צריכים לבוא צנועים ולעבוד קשה כדי להוכיח. אנחנו צריכים להיות קבוצה טובה. אם נתחבר וביחד עם הקהל העצום, הפוטנציאל גדול. צריך להתחיל לעבוד".

אלונה ברקת הוסיפה: "אנחנו שמחים שהשחקנים הצטרפו אלינו. כל אחד יוסיף לנו המון לקבוצה. השנה חיזקנו את הקבוצה בנקודות ספציפיות שהקבוצה הייתה צריכה. השלד נשאר אותו שלד משנה שעברה. החיזוק השנה ממוקד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע עם אלונה ברקת. דייב בוימוביץ'
מתחילים לעבוד. אלונה ובוזגלו/דייב בוימוביץ'

קובי דג'אני, הקשר שהגיע ממכבי נתניה אמר: "הגעתי למקום שהוא בית חם. יצא לי פעמיים להיפגש עם הקהל ורואים את הרעב והרצון לראות קבוצה מצליחה. יש אתגר גדול במועדון ואם נצליח, כל העיר תהיה מאחורינו.

אלישע לוי, המאמן שממשיך עונה נוספת בקבוצה אמר: "לא רוצים לדבר הרבה, אבל הבסיס גדל ורצינו נקודתית להביא איכות. כל השחקנים ישפרו אותנו מקצועית ויעשו את הפועל באר שבע קבוצה יותר טובה, חזקה ואטרקטיבית. כאשר מביאים שחקנים, צריך להשיג איזון. התפקיד שלנו ליצור קבוצה מאוזנת זה שם המשחק". אלישע התייחס לשחקני הרכש ואמר: "עם דג'אני ובוזגלו יש מוסרים יותר טובים ושחקנים יותר אטרקטיביים, אבל נצטרך לאזן אותם הגנתית. אלונה עשתה מאמצים כבירים לחזק את הקבוצה נקודתית בשחקנים שהם לא זולים. נצטרך להשקיע המון מחשבה איך אנחנו מאזנים את הקבוצה. לא נביא הרבה שחקנים. ניתן לקבוצה לרוץ ואני בטוח שאם נמצא שחקנים שיאזנו, אולי נביא עוד שני שחקנים".

במסיבת העיתונאים נכחו גם השחקנים הפחות מוכרים. אחד מהם הוא בן תורג'מן שאמר: "הייתי פצוע ארבעה חודשים, היה לי הרבה זמן להתאושש עד שהגעתי. אני מרגיש מעולה".

בן ביטון: "אני שמח על ההזדמנות שקיבלתי. בשבוע בקבוצה אני מרגיש שהשתלבתי חברתית ומרגיש מצוין חברתית. להגיע לליגת העל למועדון כזה זו הגשמת חלום. אני מקווה שביחד נשיג את המטרות".

בבאר שבע לא מתכוונים להסתפק ברכש הנוכחי, ובקבוצה מנסים להגביר את המגעים לצירוף קשר אחורי ובלם, כשהמאמן אלישע לוי מתלבט מאוד לגבי שחרורו של בויאן מרקוביץ'. במועדון היו רוצים לצרף בלם מהיר יותר, אבל שחרורו של מרקוביץ' כרוך בפיצוי של שש משכורות, כך על פי ההסכם בין הצדדים. בעניין עמדת הקשר האחורי, לוי מחפש שחקן במרכז השדה, שמסוגל לאזן בין משחק ההגנה להתקפה. המאמן בוחן אופציות זרים, אבל עדיין מעוניין גם ברפי דהן או ברביד גזל, שקיבל הצעה רשמית מהפועל רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully