וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: נעשו פניות לרועי זכרי ורפי דהן

2.7.2013 / 11:50

חלוץ הפועל פ"ת יגיע להתרשמות. תיעשה פנייה נוספת לטוברוק בעניין הקשר. לוי מחפש קשר זר, אופציית דריו פרננדס נבדקה

יותם רונן

בהפועל באר שבע מנסים להגביר את המגעים לצירוף קשר אחורי ובלם, כשהמאמן אלישע לוי מתלבט מאוד לגבי שחרורו של בויאן מרקוביץ'. במועדון היו רוצים לצרף בלם מהיר יותר, אבל שחרורו של מרקוביץ' כרוך בפיצוי של שש משכורות, כך על פי ההסכם בין הצדדים. בעניין עמדת הקשר האחורי, לוי מחפש שחקן במרכז השדה, שמסוגל לאזן בין משחק ההגנה להתקפה. המאמן בוחן אופציות זרים, אבל עדיין מעוניין גם ברפי דהן או ברביד גזל, שקיבל הצעה רשמית מהפועל רעננה.

רועי זיקרי שחקן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
יעבור לבירת הנגב? זכרי/מגד גוזני

הסיפור עם דהן מעט סבוך, מכיוון שבית"ר טוברוק היא קבוצת האם שלו ויכולה להחזיר אותו בסיום כל עונה אליה, אבל נציגו אבי נמני מנסה לגשר על הפערים הללו בשיחות עם מכבי תל אביב וקבוצת האם שלו. אופציה נוספת שעלתה: הקשר הארגנטינאי דריו פרננדס (34) הוצע למועדון לאחר שהתברר שייתכן ולא יישאר בבית"ר ירושלים. בנוסף, השחקן מחזיק בהצעה מהפועל חיפה.

באר שבע פתחה הבוקר במגעים לצירופו של החלוץ רועי זכרי. השחקן ששיחק בקרית שמונה לפני שנתיים הושאל בעונה החולפת להפועל פתח תקוה וכבש שבעה שערים במדיה. הוא עשוי להגיע כבר היום להתרשמות בקבוצה לאחר בית"ר טוברוק אישרה לו להתאמן בקבוצה.

אחרי שערכה מסיבת עיתונאים חגיגית לרגל הצטרפותו של אליניב ברדה, באר שבע תערוך אחר הצהריים (16:45, תא הכבוד בוסרמיל) מסיבת עיתונאים לרגל צירופם של שאר שחקני הרכש החדשים: המגנים בן ביטון ובן תורג'מן, הבלם טומיסלב פאיוביץ', הקשר קובי דג'אני ומאור בוזגלו, שנחת בישראל ויערוך אימון בכורה עם הקבוצה. חלוץ מכבי אום אל פאחם אחמד נהיה (22), שכבש 15 שערים בכל המסגרות בעונה שעברה, והקשר אלירן אפריאט שגדל במועדון, ייבחנו. דניאל ליפשיץ ושלומי בן חמו מועמדים לאייש את עמדת השוער השני.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קשר סטנדרד ליאז' מאור בוזגלו (משמאל) עם יוג'י אונו. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
קודם ברדה ועכשיו הוא. בוזגלו/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully