וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס החתימה את סימונס, פוציס חזר לפנאתינייקוס

סנטר ברינדיסי האיטלקית ויחליף את היינס שעזב. היווני חוזר אחרי שתי עונות במילאנו. ג'ון בריאנט בבאיירן, רייס נשאר בריאל

בעוד הישארותו של ואסיליס ספאנוליס עדיין מוטלת בספק, באולימפיאקוס ממשיכים לגבש את הסגל לעונה הבאה. אלופת אירופה הודיעה אתמול (שני) על החתמתו של סדריק סימונס מברינדיסי האיטלקית. סימונס (2.08, 27) חתם לשלוש שנים ועתיד לרשת את קייל היינס, שעזב לטובת חוזה שמן ומפתה בצסק"א מוסקבה. סימונס נחשב אף הוא לשחקן בעל אוריינטציה הגנתית ולריבאונדר מרשים.

הוא יחבור בקו הקדמי לארון פטווי שחתם בסוף השבוע האחרון גם כן. לסימונס יש היכרות מוקדמת עם אולימפיאקוס, מהתקופה בה שיחק במדי קבאלה היוונית בעונת 2010-2011.

סדריק סימונס. GettyImages
עוד חיזוק לאדומים. סימונס/GettyImages

זו תהיה התחנה ה-13 של סימונס בקריירה, לאחר ששיחק בעבר בארבע קבוצות NBA ובשלוש קבוצות נוספות באירופה - קבאלה, אסטודיאנטס הספרדית וברינדיסי האיטלקית. בעברו אף שיחק בליגה הסינית, ובמדי אולימפיאקוס ישחק ביורוליג לראשונה בקריירה.

"תמיד רציתי לשחק ביורוליג, זה הצעד הכי טוב לקריירה שלי ועבור משפחתי. אני עוזב את איטליה לקבוצה הכי טובה באירופה", אמר סימונס לאחר החתימה. "במה אני יכול לתרום? אני משחק חזקר בהגנה וקולט הרבה ריבאונדים. באופן כללי, אני מקל את החיים על חבריי לקבוצה. אני עושה את העבודה השחורה".

* ובינתיים, פנאתינייקוס האלופה היוונית הודיעה על החתמתו של אנטוניס פוציס לשלוש העונות הבאות. פוציס, שזכה בעבר ביורוליג ובאליפות יוון עם הירוקים, חוזר לקבוצת האם שלו אחרי שתי עונות לא מוצלחות במיוחד במילאנו האיטלקית.

* באיירן מינכן הודיעה על החתמתו של MVP הליגה הגרמנית בשנתיים האחרונות, ג'ון בריאנט. הסנטר בן ה-26 מגיע מאולם לאחר עונה מצוינת בה העמיד ממוצעים של 16 נקודות ו-9 ריבאונדים בממוצע. הסנטר עורר עניין בקרב קבוצות רבות ביבשת, אך יישאר בגרמניה ויופיע ביורוליג לראשונה בקריירה במדי הבווארים, שזכו בכרטיס חופשי למפעל. "עקבתי אחרי ההתפתחות של באיירן מינכן, ואני נלהב להיות חלק מהארגון הזה. אני לא יכול לחכות לפתיחת העונה", אמר בריאנט לאחר החתימה.

* כצפוי, ריאל מדריד האריכה את חוזהו של הקפטן הותיק פליפה רייס בשנתיים נוספות. הגבוה בן ה-33 משחק במדי הבלאנקוס החל משנת 2004, וכפי הנראה יסיים בה גם את הקריירה. רייס רשם בעונה החולפת 7.6 נקודות ו-5.1 ריבאונדים בממוצע ביורוליג, וסייע לריאל להגיע לגמר היורוליג ולזכות באליפות ספרד לראשונה מאז שנת 2007.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג'ון בריאנט במדי אולם. Stuart Franklin, GettyImages
נשאר בגרמניה. בריאנט/GettyImages, Stuart Franklin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully