וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ז'ליקו אוברדוביץ' מאמן פנרבחצ'ה אולקר

מאמן הסרבי המעוטר חתם לשנתיים וירוויח קרוב ל-3 מיליון יורו לעונה, סכום חסר תקדים באירופה למאמן. טורקוגלו יגיע?

זה היה ידוע כבר 24 שעות אבל היום זה הפך להיות רשמי: אחרי שנת שבתון, ז'ליקו אוברדוביץ' חוזר. המאמן המעוטר חתם היום (שלישי) על חוזה בפנרבחצ'ה אולקר לשנתיים וינסה להצעיד את הפרויקט המאכזב סוף סוף להצלחה. הטורקים אמנם קיצצו משמעותית מתקציבם ביחס לעונה החולפת, אך הסכומים שישלמו עבור אוברדוביץ' מראים כי לפחות בכל הקשור למאמן הם לא מתכוונים להנמיך ציפיות.

על פי דיווחים ביוון, אוברדוביץ' עשוי לקבל משכורת חסרת תקדים בכדורסל האירופי: 3 מיליון יורו לעונה. אם הסכומים המדוברים נכונים, הרי שזה יהפוך לחוזה היקר בתולדות הכדורסל האירופי למאמן כלשהו. על פי הערכות, המאמן היחיד שהתקרב לסכומים הללו הוא אטורה מסינה, שמרוויח קרוב ל-2 מיליון יורו מאז חזר לצסק"א בקיץ שעבר.

זליקו אוברדוביץ' מאמן פנאתינייקוס. רויטרס
מוכן לאתגר הבא. אוברדוביץ'/רויטרס

בטורקיה מגוללים את סיפור החתימה על החוזה: הטורקים פנו לאוברדוביץ' עוד בעונה שעברה לאחר פיטוריו של האיטלקי סימונה פיאניג'אני, אך אוברדוביץ' סירב להיכנס למשא ומתן עם קבוצות באירופה. לאחר שנותקו המגעים עימו, הטורקים סימנו את דושאן איבקוביץ' כמועמד העיקרי לעמוד מאחורי הקווים, וניהלו איתו בשבועות האחרונים משא ומתן אינטנסיבי. אלא שאז אוברדוביץ' העביר מסרים לפיהם יהיה מוכן למשא ומתן מחודש, וההצעה הראשונית שלה עמדה על 2.7 מיליון יורו לעונה.

ומה מחכה לו בקבוצה הטורקית בעונה הבאה? על פי דיווחים בטורקיה, הצעד הבא של פנר אולקר עשוי להיות מרשים לא פחות. הטורקים כבר ביצעו פנייה להידו טורקוגלו ומנסים לשכנעו לחזור לאירופה לאחר קריירה ארוכת שנים ב-NBA. גם בויאן בוגדנוביץ' הקרואטי עשוי להישאר בעקבות הגעתו של אוברדוביץ', לאחר שכבר סומן כמועמד ודאי לעזוב ל-NBA או לקבוצה אחרת ביבשת הישנה.

אגב, בעקבות החתימה בפנר אולקר אוברדוביץ' יישאר קרוב לחברו הטוב דימיטריס איטודיס, ששימש כעוזרו ב-13 שנותיו בפנאתינייקוס ונחשב לחברו הטוב. איטודיס מונה השבוע למאמן בנביט הטורקית וישמש לראשונה כמאמן ראשי. בנביט תשחק במוקדמות היורוליג.

הידו טורקוגלו שחקן אורלנדו מג'יק מול רוי היברט שחקן אינדיאנה פייסרס. John Raoux, AP
יחבור לאוברדוביץ'? טורקוגלו/AP, John Raoux

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully