וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אם אסתגל לאירופה, יהיה לי מונדיאל טוב"

הברזילאי עדיין חוגג את הזכייה בקונפדרציות ומצפה למעבר: "רוצה לשמח אנשים". אלבס: "תהיה לנו בומבה של התקפה"

ביום שאחרי זכייתה של ברזיל בגביע הקונפדרציות עם 0:3 מרשים על ספרד, התקשורת הברזילאית עדיין חוגגת את ההישג שהעלה את הציפיות מהסלסאו לשמיים שנה לפני המונדיאל הביתי שלהם. גם התקשורת הספרדית מעכלת את התוצאה, כשאת שתיהן מעניין יותר מכל השחקן המצטיין של הטורניר.

ניימאר, שכבש ארבעה שערים כולל אחד נהדר בגמר מול רבים מחבריו בברצלונה בעונה הקרובה, יצטרף לסגל של אלופת ספרד רק בעוד שבועיים, אבל במולדתו מדווחים שלכל השאלות על המעבר המתוקשר שלו לבלאוגרנה הוא ענה עם עיניים נוצצות וחיוך של אוהד.

פאוליניו אישר בדמעות: "אני עובר לטוטנהאם"

סקולארי: "היום אנשים מכבדים את ברזיל קצת יותר"

ברזיל פירקה את ספרד 0:3 בגמר הקונפדרציות

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל חוגג עם אוסקר. רויטרס
מתרגש כמו ילד. ניימאר/רויטרס

"זה כבוד גדול עבורי לשחק עם השחקנים הטובים בעולם", הוא אמר. "אני רק רוצה לשמח אנשים, ואין דרך טובה יותר לעשות את זה מלזכות בתארים עם ברצלונה. אני מקווה שבארסה תקבל אותי במהירות, כי אני עומד בפני שינויים עצומים בקריירה שלי, המעבר לאירופה הוא חדש וחסר תקדים עבורי, ואני מקווה שיקרו לי רק דברים טובים. אם אסתגל במהירות לכדורגל האירופי אני בטוח שיהיה לי גם מונדיאל טוב בסיום העונה".

על ההישג שלו ושל ברזיל בגביע הקונפדרציות אמר ניימאר: "לא יכולתי לבקש יותר. זה היה טורניר מדהים, בו גם אני וגם כל חבריי לקבוצה עמדנו בכל הציפיות. לא יכולתי לסגור את הפרק הזה בקריירה שלי בצורה טובה יותר, וזה היה פנטסטי. התואר הזה היה חשוב לנו מאוד, כי הוא החזיר את הכבוד שאיבדנו בשנים האחרונות והוכיח שאנחנו מסוגלים לזכות בגביע העולמי בשנה הבאה".

דאנטה (מימין), דני אלבס, שחקני נבחרת ברזיל. רויטרס
מפנטז על החוד של ברצלונה. דני אלבס/רויטרס

דני אלבס, שבברצלונה העניקו לחברות שלו עם ניימאר חשיבות רבה בהחלטתו של הכוכב הצעיר להעדיף את בארסה על פני ריאל מדריד, התייחס להצגה של חברו לנבחרת: "מההיכרות שלי עם ניימאר ידעתי שהוא שחקן מיוחד, ולכן התעקשתי כל כך שהוא צריך להגיע לברצלונה, וכעת ימים יגידו עד כמה ההחתמה הזו הייתה גדולה".

על הספקות לגבי היכולת של ניימאר לשתף פעולה עם ליאונל מסי אמר אלבס: "אני בטוח שלא יהיו בעיות בינו לבין מסי, שניהם טיפוסים שקטים מאוד. יהיה ביניהם קשר טוב, כי ניימאר שמח לשחק לצד מסי, ועם שניהם בחוד תהיה לנו בומבה של התקפה". על מועמדותו של טיאגו סילבה לברצלונה אמר: "דיברתי גם איתו וניסיתי לשכנע אותו להגיע. הסברתי לו שהוא יכול להצטרף לקבוצה הטובה בעולם ושהוא יכול לתרום לנו רבות".

בינתיים התייחס גם סוכנו של טיאגו סילבה לרצונה של ברצלונה להחתים את הבלם, ולדיווחים על כך שטיטו וילאנובה הביע את הערכתו כלפיו: "זה אומר הרבה אם טיטו הבהיר שהוא רוצה אותו, אבל אם מישהו שם רוצה לקנות אותו, הוא צריך לדבר עם מי שצריך ולא לעשות את זה דרך הטלוויזיה".

טיאגו סילבה שחקן נבחרת ברזיל. Michael Regan, GettyImages
לא קונים דרך הטלוויזיה. טיאגו סילבה/GettyImages, Michael Regan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully