וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למכבי? שאראס שוחרר מברצלונה

1.7.2013 / 21:08

הקבוצה הקטלאנית הודיעה כי לא תממש את האופציה על הליטאי בן ה-37, הצהובים יאיצו את המשא ומתן לצירופו

זה כבר זמן רב ששרונאס יאסיקביצ'יוס, הגארד הליטאי של ברצלונה, נמצא חזק על הכוונת של מכבי תל אביב. היום (שני) הודיעו הקטלאנים על שיחרורו של השחקן אחרי עונה לא ממש מוצלחת בליגת ה-ACB. יחד עם הליטאי, שוחררו גם סי ג'יי וואלאס הפורוורד והסנטר היווני לוקאש מברוקפלידיס. "אנחנו רוצים להודות לשאראס על המקצוענות שלו בזמן שלבש את המדים שלנו ולאחל לו בהצלחה בהמשך", כך הודיע המועדון לאחר שחרור השלושה.

בהנהלת מכבי סימנו את מועמדותו של שאראס כבר הרבה מאוד זמן וכפי שפורסם בוואלה! ספורט, בשבועות האחרונים הם שוחחו עימו והביעו את רצונם שיחזור לקבוצה. הליטאי ייצא כעת לחופשה והמו"מ עימו יואץ כשיחזור בעוד כשבועיים. כזכור, גורם במכבי הודה כי הפערים בין הצדדים אינם גבוהים ועל סף סיכום. כידוע, שאראס עצמו כבר אמר למקורביו שהוא אוהב מאוד את ישראל ורואה את מכבי תל אביב כאופציה מועדפת עליו.

שרונאס יאסיקביצ'יוס שחקן ברצלונה. Jose Louis Suralles, GettyImages
מתקרב לקאמבק מרגש. שאראס/GettyImages, Jose Louis Suralles

יאסיקביצ'יוס (37, 1.93 מטר) החל את דרכו בריטאס וילנה ולאחר ששיחק בלובליאנה וברצלונה הגיע ב-2003 למכבי תל אביב. בשתי שנותיו בקבוצה הוא הצעיד אותה לשתי זכיות ביורוליג, לפני שעזב לאינדיאנה פייסרס ב-NBA. בתום שתי עונות בליגה הטובה בעולם, חזר הרכז הליטאי לאירופה ורשם שתי קדנציות בפנאתינייקוס, תחנות בריטאס וילנה ובפנרבחצ'ה/אולקר וקדנציה נוספת בברצלונה.

בשנים האחרונות שאראס הפך לשחקן רוטציה. ב-31 המשחקים של ברצלונה העונה ביורוליג הוא פתח בשלושה בלבד ורשם 4.9 נקודות ושני אסיסטים ב-14.9 דקות למשחק. עם זאת, למרות גילו המתקדם הוא עדיין נחשב לאחד השחקנים בעלי ראיית המשחק החדה ביבשת ויכול לעזור להתקפת מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully