וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל במגעים עם הפורוורד היהודי קארל יפה

1.7.2013 / 20:04

שחקן נבחרת ארצות הברית למכביה (22, 2.03) עשוי לחבור לסטו דגלאס בגן נר. גם דרור חג'ג' בתוכניות, בית יוסף יעזוב?

אחרי שמונה למאמנה החדש של הפועל גלבוע/גליל, שרון דרוקר ממשיך לעבוד על חיזוק. הקבוצה מנהלת שיחות מתקדמות עם הפורוורד היהודי קארל יפה (22, 2.03) בוגר אוניברסיטת ניו יורק מהשנה החולפת, והיא צפויה לצרפו בקרוב. בפורוורד שרשם 14.9 נקודות, 7.6 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים בממוצע למשחק ב- NCAA3 התעניינו מספר קבוצות מהליגה הלאומית, אך בסופו של דבר נראה כי הוא יעדיף להצטרף לגארד סטו דגלאס שחתם בגלבוע לפני כן, ויהיה הרכש השני של שרון דרוקר בקבוצה.

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. קובי אליהו
עובד על רכש שני. שרון דרוקר/קובי אליהו

יפה וכן דגלאס, יהיו בסגל נבחרת ארצות הברית למשחקי המכביה שייערכו בקיץ הקרוב בישראל. את הנבחרת מאמן בראד גרינברג, שהמליץ על הפורוורד בשיחה עם אנשי הגלבוע, וכמו כן יגיעו לארץ זאק רוזן מהפועל חולון, ג'ייק כהן בו מעוניינות מספר קבוצות מליגת העל, ושני בניו של מייקל קרטר, שחקן העבר של הפועל חולון.

בנוסף, לוואלה! ספורט נודע כי במועדון שוקלים להגיש הצעה לרכז דרור חג'ג' אחריו מחזרות גם מכבי ראשון לציון והפועל חולון, וכל זאת במקביל לשיחות עם אלישי כדיר. הרכז הותיק כבר היה קרוב מאוד לסגור את תנאיו בחולון לפני שדן שמיר החליט לעזוב לטובת צסק"א מוסקבה, וכעת נראה שהסגולים חזרו לתמונה. במידה וחג'ג' יצטרף לגלבוע/גליל, מי שיבקש לעזוב הוא יועד בית יוסף, בו מעוניינות מכבי אשדוד ועירוני נס ציונה. בקבוצה מגן נר חתומים עד כה בית יוסף, נמרוד טישמן, עמית שמחון וסטו דגלאס.

דרור חג'ג', מכבי אשדוד, מול דמונטז סטיט, הפועל תל אביב בכדורסל. מגד גוזני
דרוקר מעוניין בו. דרור חג'ג'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully