וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה: "ליזיקי שיחקה משוחרר ואגרסיבי, אני היססתי"

אלופת 2012 הודחה מווימבלדון. ליזיקי שמרה על המאזן הדהים נגד אלופות הרולאן גארוס. מארי ברבע הגמר: "זה נהיה קשה"

תמונת היום

סבין ליזיקי, טניסאית גרמנייה. רויטרס
משחק של דמעות: סבין ליזיקי בכתה מרוב אושר והפתעה, אחרי שחוללה סנסציה והדיחה את הפייבוריטית לזכייה ואלופת 2012 סרינה וויליאמס/רויטרס

נתוני היום

* ההפסד של סרינה וויליאמס לסבין ליזיקי קטע לה רצף ניצחונות בלתי רגיל של 0:34.

* המאזן של ליזיקי בווימבלדון: 4:17. בשאר טורנירי הגרנד סלאם: 15:16.

* שימו לב לנתון המדהים הבא: ב-2009 סבין ליזיקי ניצחה את אלופת הרולאן גארוס סבטלנה קוזנצובה כמה שבועות אחרי שהרוסייה זכתה בצרפת. ב-2011 היא עשתה את זה לנה לי שזכתה בפריס וב-2012 למריה שראפובה. היום היא הדיחה אלופת רולאן גארוס בפעם הרביעית.

* הדרבי ברבע הגמר בין לוקאש קובוט ליז'יי יאנוביץ יהיה משחק הגברים הראשון אי פעם בגרנד סלאם בין שני שחקנים פולנים.

* מלבד משחקים מול סרינה וויליאמס, לפטרה קביטובה יש 19 ניצחונות רצופים בווימבלדון.

* ניצחונו של חואן מרטין דל פוטרו על אנדרס ספי העלה אותו לראשונה בקריירה לרבע גמר ווימבלדון.

* הניצחון של נובאק דג'וקוביץ' על טומי האס הבטיח לו השתתפות מספר 17 ברציפות ברבע גמר של טורניר גרנד סלאם. הוא עדיין רחוק מאוד מה-36 של רוג'ר פדרר.

סרינה וויליאמס לאחר שהודחה בשמינית גמר ווימבלדון 2013. רויטרס
הרצף נשבר, וגם קצת הלב. סרינה וויליאמס מגיבה להפסד/רויטרס

ציטוטי היום

גיבורת היום בווימבלדון הייתה סבין ליזיקי. הגרמנייה שכל כך אוהבת לשחק על המשטח בלונדון קטעה לסרינה וויליאמס ריצת 0:34, חזרה מפיגור 3:0 במערכה השלישית וניצחה את אלופת השנה שעברה 2:6, 6:1, 4:6.

סבין ליזיקי, המדורגת 24 בעולם, לא הצליחה לעצור את הדמעות ואמרה בסיום: "אני כל כך שמחה. אני עדיין רועדת. סרינה שיחקה נהדר, היא יריבה כל כך קשוחה. ההרגשה פשוט מדהימה, אני מודה לקהל שהיה נפלא ותמך בי. נלחמתי על כל נקודה ונשארתי בתמונה, זה פשוט בלתי ייאמן. נלחמתי כדי להישאר במשחק ואיכשהו הצלחתי. הטורניר עוד לא נגמר ואני לא מתכוונת לחגוג".

ומה היה לסרינה וויליאמס לומר על המשחק ועל יריבתה? האמריקאית פרגנה למרות האכזבה: "סבין שיחקה סופר אגרסיבי, כשאתה משחק ואין לך מה להפסיד, אתה משחק הרבה יותר משוחרר. ככה היא שיחקה. לא שיחקתי טוב בנקודות החשובות, לא עשיתי מה שאני עושה בדרך כלל, היססתי קצת וזה מסביר את התוצאה".

סרינה נשאלה איך ההרגשה לשחק ללא אחותה הגדולה ונוס ביציע, וללא הוריה שלא היו במשחק. "אני בת 31, אני חושבת שהייתי הולכת לצייר אם לא הייתי מסוגלת להתחרות בלעדיהם", השיבה האמריקאית.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
הטניסאית הגרמנייה סבין ליזיקי בשמינית גמר ווימבלדון 2013 לאחר ניצחונה על סרינה וויליאמס. רויטרס
רעדה מרוב התרגשות. ליזיקי/רויטרס

אנדי מארי (2), שגם כן עדיין לא שמט מערכה, נראה טוב מאוד גם מול מיכאיל יוז'ני, וגבר עליו בשלוש מערכות בדרך לרבע הגמר. "ברגע שפתחתי יתרון במערכה השלישית, התרכזתי בניסיון למנוע ממנו לחזור כמו שהוא עשה במערכה השנייה", אמר אנדי מארי, שהעפיל בפעם השישית ברציפות לרבע הגמר בווימבלדון. מארי יתמודד ברבע הגמר מול פרננדו ורדאסקו. "שום דבר לא מובטח ואני לא לוקח דבר כמובן מאליו", הוסיף הסקוטי, "זכיתי רק בגרנד סלאם אחד וזה הולך ונהיה קשה יותר ככל שהטורניר מתקדם".

חואן מרטין דל פוטרו (8) שאמנם הזיע לא מעט, אבל הצליח לגבור על אנדרס ספי האיטלקי (23) בשלוש מערכות, אמר לאחר ניצחונו: "הייתי כל כך עצבני שהתקשיתי לסגור את המשחק. אני משתפר על הדשא ואני אוהב את זה. רבע הגמר מול דויד פרר יהיה מאוד קשה, ואני חושב שהוא הפייבוריט".

נובאק דג'וקוביץ' עדיין לא שמט מערכה בטורניר, וגם את מפגש שמינית הגמר מול טומי האס הוותיק, הסרבי סיים בשלוש מערכות: "היה לי רקורד שלילי מול האס על דשא, זה היה אתגר קשה בשבילי, שיחקתי ממש ממש טוב. אני חושב שאני משחק טניס טוב יותר ממה ששיחקתי כשזכיתי בווימבלדון ב-2011. מי יודע, אולי אצליח".

תומאש ברדיך הצ'כי (7), ששרד מותחן ארוך בן כשלוש שעות את ברנרד טומיץ', וגבר עליו בשלוש מערכות, כבר מוכן למפגש עם דג'וקוביץ' ברבע הגמר: "שיחקתי בשני רבעי גמר השנה ופעמיים נגדו, בפעם האחרונה ניצחתי אותו, אנסה לעשות זאת שוב. אני פה עם המשפחה שלי, החברה והמאמן, אנחנו כמו קבוצה, ואני מנסה לעשות כל מה שאני יכול על המגרש".

אנדי מארי (ימין) מול מיכאיל יוז'ני (שמאל) בשמינית גמר 2013. רויטרס
פעם שישית ברציפות לסקוטי ברבע הגמר בלונדון. מארי עם יוז'ני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully