וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פול האריך את חוזהו בקליפרס בחמש שנים

הגארד ישתכר 107 מיליון דולר בחוזהו החדש. ברניאני יגיע לניו יורק תמורת נובאק וקמבי? כספי שוקל לחזור לקינגס?

כריס פול חתם על חוזה חדש בלוס אנג'לס קליפרס לחמש שנים, כך דווח ב-ESPN. הסיכויים שפול יעזוב את לוס אנג'לס היו קטנים עוד לפני המינוי של דוק ריברס למאמן הקבוצה, אך היו שמועות על מעבר אפשרי שלו לאטלנטה. כעת, פול הפך לחוזה הגדול השני בקליפרס, אחרי שבלייק גריפין חתם על 95 מיליון דולר לחמש עונות. "אני בפנים. קליפרניישן", צייץ הגארד לאחר החתימה.

כריס פול לוס אנג'לס קליפרס מול טיי לאוסון דנבר נאגטס. רויטרס
חי בקלירניישן. פול/רויטרס

ניו יורק ניקס בדרך לצירוף הפורוורד האיטלקי, אנדראה ברניאני. לפי הדיווח ב-ESPN, הניקס צפויים לשלוח את סטיב נובאק ומרקוס קמבי לטורונטו תמורת הפורוורד. עוד נכתב שהניקס ייאלצו לבצע עסקת sign-and-trade לפחות עם שחקן אחד - ארל בארון וקוונטין ריצ'רדסון. "זה הולך לקרות", אמר הסוכן ריק קפלן, שמייצג את קמבי.

ב"ניו יורק טיימס" גם דווח על העסקה, ובעיתון טענו שהניקס יוותרו על בחירת סיבוב ראשון ב-2016. ברניאני, אגב, מיוצג על ידי ליאון רוז, שמייצג גם את כרמלו אנתוני וג'יי.אר סמית'.

אנדראה ברניאני שחקן טורונטו ראפטורס. AP
בעונה הבאה כנראה ביחד. ברניאני מול צ'נדלר/AP

קמבי, מצדו, לא נשמע נלהב מהמעבר. "זה עצוב שלא ניתנה לי ההזדמנות לתרום בעונה שעברה", אמר באמצעות סוכנו, "ממש ציפיתי לעונה הבאה ולהראות לניו יורק מה הם החמיצו בעונה שעברה, ולדחוף את הקבוצה לגמר. אין לי שום דבר שלילי להגיד על העיר טורונטו ועל האוהדים, נבחרתי לשם בדראפט לפני 17 שנים. אבל בגלל שאני בשלב בקריירה שבו אני מחפש אליפות, אצטרך לשקול את האופציות שלי". המשכורות של קמבי ונובאק עומדת על 8.7 מיליון דולר בעונה הבאה.

ברניאני בן ה-27 צפוי להרוויח 23 מיליון דולר בשתי העונות הקרובות. האיטלקי נבחרת בדראפט על ידי טורונטו ב-2006, אחרי ששיחק שלוש שנים בבנטון טרוויזו. ממוצעי הקריירה שלו: 15.2 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים.

* התקשורת האמריקאית מדווחת כי סי.ג'יי ווטסון סיכם באינדיאנה פייסרס לשנתיים. הפוינגארד של הנטס יעזוב את ברוקלין לאחר עונה אחת, בה רשם 6.8 נקודות ו-2 אסיסטים.

* סקוט הווארד-קופר מ-"nba.com" כתב בטוויטר: "עומרי כספי אוהב את הרעיון של חזרה לסקרמנטו".

עדכון ראשון: 09:42

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully