וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 1.7

מונאקו תקנה את זלאטן? קאקה בדרך לברזיל, הטרייד האפשרי של פ.ס.ז' עם אנצ'לוטי, הסעיף שטיאגו דורש מיונייטד, החתמה נוצצת לטוטנהאם. כל השמועות וההחתמות

העברות

* פאוליניו, קשרה המצוין של קורינתיאנס ונבחרת ברזיל, ישחק בעונה הבאה בטוטנהאם. הברזילאי אישר את המעבר במסיבת עיתונאים מיוחדת. התרנגולים ישלמו עבורו כ-17 מיליון פאונד.

* ארסנל הודיעה כי היא השלימה את החתמתו של יא יא סאנוגו, חלוצה בן ה-20 של אוקזר ונבחרת צרפת הצעירה. סאנוגו, שהבקיע 11 שערים ב-24 הופעות במדי אוקזר אשתקד, יצטרף לתותחנים אחרי שיחזור מטורקיה, שם הוא מככב עם נבחרת צרפת הצעירה במונדיאל עד גיל 21.

* גאייטנו מונאצ'לו, החלוץ האיטלקי בן ה-19 ששיחק אשתקד באולימפיאקוס ניקוסיה הקפריסאית, הפך לרכש השביעי של מונאקו בפגרה הנוכחית.

* מודיבו דיאקיטה הגיע לסנדרלנד מלאציו בהעברה חופשית ויחתום לשלוש שנים. גם המגן הפורטוגלי ולנטין רוברז' הגיע בהעברה חופשית וחתם לשלוש שנים. החתולים השחורים הודיעו גם על צירופו של הקשר הברזילאי קבראל (24) בחוזה לשלוש עונות.

* פולהאם חתכה חמישה שחקנים מהסגל: השוער הוותיק מארק שוורצר, כריס בירד, סימון דייויס, גיורגוס קראגוניס ומלאדן פטריץ'.

* ולנסיה החתימה לשלוש שנים את קשר ראיו וייקאנו חאבי פואגו בן ה-29.

* אחרי שנתיים בטורקיה, חליל אלטינטופ חוזר לכדורגל הגרמני. הקשר בן ה-30 עזב את טרבזונספור וחתם לשנתיים באוגסבורג.

* ניס שאלה מגנט את הקשר ההתקפי הבלגי כריסטיאן ברולס. זו תהיה התחנה השנייה של השחקן בן ה-24 אחרי שהוא שיחק בעבר גם במאסטריכט ההולנדית.

שחקני ריאל מדריד, סרחיו ראמוס, צ'אבי אלונסו. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
מבוקש בפריס. צ'אבי אלונסו/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

שמועות

* על פי דיווחים בתקשורת בברזיל, ריאל מדריד הסכימה למכור את קאקה לסאו פאולו תמורת סכום של כ-15 מיליון יורו.

* אחרי שהיא קנתה מכל עבר, האם מונאקו מכוונת אל היריבה הגדולה ותציע 30 מיליון יורו על זלאטן איברהימוביץ', כוכב פריס סן ז'רמן? דיווחים בעיתוני הריביירה הצרפתית טוענים שכן.

* טיאגו אלקנטרה, המבוקש במנצ'סטר יונייטד, דורש מהשדים האדומים סעיף שחרור אם לא יקבל מספיק דקות משחק. סעיף זה הביא לשחרורו האפשרי מברצלונה.

* בצרפת טוענים שאם קרלו אנצ'לוטי יצליח לקחת עימו לריאל מדריד את מרקו וראטי, פ.ס.ז' תהיה מעוניינת להנחית במקומו את צ'אבי אלונסו בן ה-31.

* באיטליה טוענים שצ'לסי מתכוונת ללכת בכל הכוח על דניאלה דה רוסי, אותו ניסה ז'וזה מוריניו להחתים גם בקדצניות שלו באינטר ובריאל מדריד.

* סוכנו של נמניה וידיץ' הכחיש את הדיווחים על משא ומתן בין בלם מנצ'סטר יונייטד למילאן על העברתו: "אנחנו לא מדברים עם אף אחד, הכל שטויות".

* לוקה אנטוניני, ששותף רק ב-12 משחקים במדי מילאן בעונה החולפת, הודה שהוא שוקל לעזוב: "אני רוצה לסיים את הקריירה כאן, אבל אני מבין שהמועדון בחר להתמקד בשחקנים צעירים יותר".

* פריס סן ז'רמן צפויה להציע לניוקאסל 20 מיליון ליש"ט על הקשר הצרפתי יוהאן קבאיי.

שחקן רומא דניאלה דה רוסי. רויטרס
הפעם הוא יעבור? דניאלה דה רוסי/רויטרס

* בורוסיה דורטמונד שלחה הצעה רשמית לקשר רומא מיראלם פיאניץ'. הגרמנים מחפשים תחליף למריו גצה, שעבר לבאיירן מינכן, ורואים בפיאניץ' כתחליף אידיאלי. ההצעה - 12 מיליון יורו - צפויה להידחות על ידי הרומאים.

* ממאדו סאקו, מגן פ.ס.ז', מחזיק בהצעות מליברפול וממילאן. "אני מוחמא מהעניין של שני המועדונים בי", אמר.

* ולס סארספילד אישרה שיש דיבורים אודות העברתו של ג'ינו פרוצי - מגן וקיצוני ימני - לסנדרלנד. סגן נשיא הקבוצה הארגנטינאית אמר שהמועדונים בשיחות מתקדמות מאוד על מעבר מיידי.

* פיורנטינה רוצה את הקשר ההולנדי יורדי קלאסי. ההולנדי, ששיחק בישראל ביורו 2013, אמר ל-nu.nl: "אני מאשר שיש עניין מפיורנטינה, אבל לא חשבתי לעזוב את פיינורד. אני שמח שחידשתי את החוזה שלי שם ואני לא מוכן לעזוב את הולנד כרגע".

* ליון אישרה כי סוונסי מנהלת עימה מגעים על החלוץ בפטימבי גומיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully