וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרת ישראל הפסידה 3:1 לקרואטיה

הנבחרת של בר נצר עם הפסד שישי בליגה האירופית דווקא אחרי היכולת הטובה מול טורקיה. הנשים ספגו הפסד תשיעי

אחרי הניצחון המרשים אתמול (שבת) על טורקיה, נבחרת ישראל בכדורעף הפסידה הערב לקרואטיה 3:1 במסגרת הליגה האירופית. היכולת דווקא הייתה טובה בפתיחה כאשר ישראל ניצחה 19:21 במערכה הראשונה, אבל ההמשך כבר היה סיפור אחר. היעילות בהתקפה צללה כלפי מטה והקרואטים השיגו ניצחון קליל במערכה השנייה עם 11:21.

מאותו רגע, קרואטיה שמרה על יתרון בשתי המערכות כשהיא ניצחה 12:21 בשלישית וסגרה את הסיפור עם 15:21 למרות יתרון ישראלי 5:7 בפתיחת המערכה הרביעית. הקרואטים משיגים כעת ניצחון שביעי ורחוקים ניצחון אחד מהופעה בפיינל פור.

שחקן רמת השרון כדורעף, מספר גיא בן גל. נמרוד סונדרס
סיים עם 14 נקודות. גיא בן גל/נמרוד סונדרס

זוהר בר נצר, מאמן הנבחרת, אמר בסיום: "לאחר מערכה ראשונה טובה נפלנו חזק בקבלה ולא יכולנו לפתח התמודדות בשלוש המערכות הבאות. קרואטיה היא נבחרת מאורגנת ובשביל לנצח אותה חייבים משחק קבלה יציב". הקרואטים, אגב, סיימו עם 14 אייסים, שבעה מהם מכיוונו של מטיה סבליאק. הקפטן הישראלי גיא בן גל הוביל את הנבחרת עם 14 נקודות ואמיר וינרסקי הצטרף עם תשע נוספות.

מחר תמריא הנבחרת מאיסטנבול למינסק בירת בלארוס ומשם תמשיך למוגילב, שם יתקיים החל מיום שישי הקרוב המחזור הרביעי והאחרון לעונה בליגה האירופית. במשחק נוסף בבית ניצחה בלארוס 1:3 את טורקיה.

הבית הישראלי:

1. קרואטיה 22 נקודות
2. בלארוס 14 נקודות
3. טורקיה 10 נקודות
4. ישראל 8 נקודות

זוהר בר נצר מאמן מכבי תל אביב כדורעף. אדריאן הרבשטיין
"קרואטיה היא נבחרת מאורגנת ובשביל לנצח אותה חייבים משחק קבלה יציב". זוהר בר נצר/אדריאן הרבשטיין

נבחרת הנשים הפסידה למוליכת בית ב' בליגה האירופית בשלוש מערכות לבלגיה 21:13, 21:10, 21:15 וכך היא ניצבת אחרונה בבית עם תשעה הפסדים לאחר שלושה מחזורים. אניה ויליקי השיגה שמונה נקודות ומורן צור ואלה קולנוגורוב סיימו עם שש נקודות כל אחת. במחזור הרביעי והאחרון שיתקיים ביום חמישי באולם מטרווסט הנבחרת תפתח מול סרביה, ביום שישי תפגוש את בלגיה ובשבת תסיים את העונה במשחק מול גרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully