וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עמית תמיר חתם ברמת גן, דורי אסף בהוד השרון

30.6.2013 / 20:22

הסנטר הותיק (33, 2.08 מ') נשאר לשנתיים נוספות בקבוצה של עמי נאווי שתילחם על העלייה. הרכז מצטרף לסגנית האלופה

עירוני רמת גן ביצעה היום (ראשון) את אחד המהלכים המשמעותיים עד כה בשוק העברות בליגה הלאומית כשהשאירה את הסנטר עמית תמיר לשנתיים נוספות. מספר קבוצות בליגת העל שקלו לצרף את הסנטר אך הוא העדיף לעזור לרמת גן במאבקי העלייה לקראת העונה הבאה, כשמלבד הקבוצה צפויים גם עירוני נהריה ואליצור אשקלון להלחם על הכרטיס לליגת העל. תמיר מצטרף לעודד שעשוע, שחזר לקבוצה לאחר עשור, ולשחקן נבחרת העתודה איגור מאיור, בקבוצה של עמי נאווי.

שחקן עירוני רמת גן עמית תמיר. ברני ארדוב
היה מבוקש בליגת העל, אבל ימשיך ברמת גן. עמית תמיר/ברני ארדוב

תמיר (33, 2.08) נבחר בעונה שעברה לחמישיית העונה בליגה הלאומית עם 17.7 נקודות ו-8 ריבאונדים בממוצע למשחק. הוא הגיע לרמת גן במהלך עונת 2011/12 לאחר שעבר במספר רב של קבוצות בליגת העל, והוביל את הקבוצה לשתי הופעות בפלייאוף הלאומית. בעונה שעברה נעצרה הקבוצה מאולם זיסמן בשלב חצי גמר הפלייאוף על ידי העולה לליגת העל, עירוני נס ציונה.

קבוצה נוספת שצירפה היום שחקן מוביל בליגה השנייה היא מכבי הוד השרון, סגנית האלופה, שהחתימה את דורי אסף, ששיחק בעונה שעברה ברמת גן. הוד השרון צירפה בשבוע שעבר את המאמן עידן פלדה, שהגיע לאחר שעבר במהלך העונה שעברה בשורות היורדת לליגה הארצית מכבי קרית גת, ותנסה שוב להיות הסוס השחור של הליגה השנייה, כפי שעשתה זאת בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully