וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: יוהאן בלייק לא ישתתף באליפות העולם

העילוי הג'מייקני סובל מפציעה בשריר הירך האחורי. ליגת היהלום: מריט הופתע, בונדרנקו קבע 2.36 מטר בקפיצה לגובה

אליפות העולם באתלטיקה תתקיים רק בעוד כחודש במוסקבה, אבל כבר עכשיו נדמה שהדרמה הגדולה החלה: יוהאן בלייק, אלוף העולם המכהן בריצה ל-100 מטר ככל הנראה לא יוכל להגן על התואר שלו. דיווחים בג'מייקה קובעים כי האצן סובל עדיין מפציעה מציקה בשריר הירך האחורי שפוגעת לו בכושר, מה שהוביל לכך ש'החיה' לא הצליח להשתתף במבחנים הג'מייקנים לריצת ה-200 מטר.

בכיר באיגוד האתלטיקה בג'מייקה חשף: "הוא ללא ספק מחוץ לאליפות העולם. הוא לא יהיה חלק מהנבחרת של ג'מייקה. יוהאן יהיה חייב לעבור ניתוח בקרוב, ככה שאין סיכוי שהוא יוכל להיות חלק מהנבחרת. הפציעה שלו כל כך רגישה, שאפילו אם הוא 'חיה' אמיתית, הוא לא יוכל להחלים מכך בזמן עד לאליפות העולם". מי שצפוי להחליף את בלייק במירוץ השליחים הוא אסאפה פאוול בן ה-30.

אגב, סוכנו של בלייק מפריך את הידיעות על כך שהלקוח שלו כבר הודיע רשמית כי לא יהיה באליפות העולם: "המאמן עדיין לא החליט להוציא אותו מהנבחרת. שום החלטה לא נתקבלה לגבי האפשרות שיוהאן יחמיץ את אליפות העולם. אין שום דיבורים או תוכניות לגבי ניתוח, ואני לא יודע מאיפה המידע הזה מגיע".

יוהאן בלייק אצן ג'מייקני. רויטרס
ההפסד כולו שלנו. בלייק/רויטרס

סבב ליגת היהלום הגיע הערב (ראשון) לבירמינגהאם, אנגליה. אף אחד מהכוכבים הגדולים לא הופיע לריצת 100 מטר, ומי שניצל זאת כדי לנצח היה נסטה קרטר הג'מייקני, עם זמן בינוני של 9.99 שניות. ג'יימס דסאולו המקומי קבע שיא אישי של 10.03 שניות וסיים שני, כשקים קולינס הוותיק הסתפק במקום השלישי עם 10.06 שניות.

הפתעה גדולה נרשמה בריצת 110 מטר משוכות לגברים, כשריאן ברטווייט מברבאדוס סיים ראשון עם תוצאה של 13.13 שניות. אריאס מריט הסתפק במקום השני בלבד, כשעצר את השעון על 13.22 שניות, וארתור נוגה הפולנית הגיע שלישי עם 13.32.

האצן מברבדוס ריאן ברטווייט. GettyImages
הפתעה גדולה. ברטווייט/GettyImages

* האטרקציה של היום הגיעה מכיוון תחרות הקפיצה לגובה לגברים, שם השווה בודאן בונדרנקו האוקראיני את שיא התחרות כשעבר גובה של 2.36 מטר. אריק קינארד האמריקאי העניק לו פייט יפה, וסיים שני כשעבר גובה של 2.34 מטר.

* בריצת 100 מטר משוכות לנשים קבעה דון הארפר-נלסון האמריקאית תוצאה יפה, כשסיימה ראשונה בזמן של 12.64 שניות. גם בת ארצה קלי וולס (12.67 שניות) שסיימה שניה וטיפני פורטר הבריטית (12.72) שסיימה שלישית קבעו זמנים טובים.

* הקהל הבריטי שמח ביחד עם מו פראח, הגיבור המקומי, שסיים ראשון בריצה ל-5,000 מטר עם זמן בינוני של 1:45.18 דקות.

האצן הבריטי מו פראח. GettyImages
תוצאה בינונית הספיקה למקום הראשון. פראח/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully