וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון: "להיות שוער באיטליה - התפקיד הגרוע בעולם"

השוער לא אהב את הביקורת בכלי התקשורת לאחר ההפסד לספרד. קרלוס טבס בראיון: "פעם הייתי חמום מוח, התמתנתי"

לא קלים הם חייו של שוער כדורגל. לעיתים קרובות הופכים השוערים למטרה קלה לניגוח וזוכים ליחס כפוי טובה מהקהל. באיטליה, משוכנע ג'אנלואיג'י בופון, המצב גרוע שבעתיים. "להיות שוער באיטליה זה התפקיד הכי קשה בעולם. הביקורת שאתה מקבל תמיד תהיה שלילית, לא משנה מה עשית", התמרמר השוער הנהדר והותיק של יובנטוס, ששוהה בימים אלה בברזיל עם נבחרת איטליה, בגביע הקונפדרציות.

שוער נבחרת ספרד איקר קסיאס מנחם את שוער נבחרת איטליה ג'אנלואיג'י בופון. רויטרס
גם איקר לא ניחם אותו. בופון מול ספרד/רויטרס

בופון והאזורי יתמודדו הערב (ראשון) מול אורוגוואי בקרב על המקום השלישי בטורניר, ותחפשנה נחמה לאחר הדחותיהן בחצי הגמר. איטליה הודחה לאחר דו-קרב פנדלים לנבחרת ספרד, והשוער לא אהב את האש שספג מהתקשורת בארץ המגף. "אם אתה עושה טעות, אפילו אם היא הכי קטנה בעולם, כולם מדברים על זה ארבעה חודשים. מה אני מבין מזה? אם מדברים על כל טעות שלי כל כך הרבה, כנראה שאין הרבה כאלה".

וממרום שנותיו, כיצד הוא רואה את מעמדו בנבחרת לאורך השנים? "לאיטליה תמיד היו שלושה מהשוערים הטובים בעולם, בכל נקודת זמן לאורך ההיסטוריה של הכדורגל. כשאני מסתכל לאחור על הקריירה שלי, אני מצליח להבין עד כמה היה קשה להיות השוער של הנבחרת במשך 20 שנה".

קרלוס טבס ומצג כשחקן יובנטוס. Davide Spada, AP
חזר למוטב. קרלוס טבס עם צעיף יובנטוס/AP, Davide Spada

*בעניין אחר באיטליה: קרלוס טבס ממשיך לסקרן את כלי התקשורת באיטליה, ימים ספורים לאחר שהצטרף באופן סופי ורשמי ליובנטוס. החלוץ סיפר בראיון ל"טוטוספורט" המקומי על התהליך המנטאלי שעבר עליו במהלך השנים, בתגובה לספקות שמטילים על אופיו. "פעם, כשהייתי בתחילת הקריירה שלי באנגליה, הייתי חמום מוח. אם היו מוציאים אותי מהמשחק, הייתי נעלב ומגיב למאמן. אבל למדתי כיצד להתנהג. היום, אני פשוט כנה. אני כבר לא כזה. היחסים שלי עם רוברטו מאנצ'יני לא תמיד היו אידיאליים, אבל כל הזמן שמרנו על כבוד הדדי".

ומה לגבי תפקידו הספציפי בגברת הזקנה? "אני לא נואש להבקיע שערים, אני מעדיף ךעבוד עבור הקבוצה. לעשות את המהלך המושלם ולבשל לחברים שלי. אני אוהב להבקיע, אבל אני לא אגואיסט".

לסיום, הוא גם עוקץ את כריסטיאנו רונאלדו. "הפרטנרים המושלמים להתקפה? עבורי, ווין רוני וליאו מסי. אלה שחקנים שגורמים לו לחלום, לא כריסטיאנו רונאלדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully