וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: ניקו רוזברג ניצח במירוץ בריטניה

הגרמני של מרצדס ניצל פנצ'ר של לואיס המילטון ותקלה טכנית נדירה שגרמה לפטל לפרוש וסיים ראשון בפעם השנייה תוך חודש

שש שנים לא סבלה מכונית של רד בול, אחת המכוניות האמינות בסבב הפורמולה 1, מבעיה טכנית. היום (ראשון) במירוץ סילברסטון, שנערך בבריטניה, הרצף הזה נגמר ובדרך אכזרית במיוחד. סבסטיאן פטל, אלוף העולם המכהן שהוביל את המירוץ מההקפה השישית נאלץ לפרוש 11 הקפות בלבד לסיום המירוץ. מי שאמר תודה וזכה במירוץ השלישי בלבד בקריירה שלו היה נהג מרצדס, ניקו רוזברג, שרק לפני חודש ניצח גם במונטה קרלו.

כבר בפתיחה הייתה דרמה, כאשר לואיס המילטון, הגיבור המקומי שזינק מהפול פוזישן, סבל מפנצ'ר רציני מאוד בגלגל השמאלי האחורי ונאלץ לרדת לרחבת הטיפולים. הוא יצא משם כשהוא במקום ה-14, אך הפגין יכולת נהדרת וטיפס לאיטו כל הדרך אל המקום הרביעי.

לצערו של המילטון, אל הפודיום הוא לא הצליח לעלות, כאשר מארק וובר של רד בול מסיים שני ופרננדו אלונסו הספרדי של פרארי, שפתח רק תשיעי, מתברג אל המקום השלישי.

נהג הפורמולה 1 ניקו רוזברג. רויטרס
ניצחון נהדר. רוזברג/רויטרס

במקום החמישי סיים קימי רייקונן מלוטוס, ששבר את שיאו של מיכאל שומאכר וסיים מירוץ 25 ברציפות עם נקודות ואת העשירייה הראשונה השלימו פליפה מאסה (פרארי), אדריאן סוטיל (פורס אינדיה), דניאל ריקיארדו (טורו רוסו), פול די רסטה (פורס אינדיה), שנפסל אמש במקצה הדירוג ועשה את כל הדרך הארוכה מהמקום האחרון בזינוק אל המקום התשיעי בסיום וניקו הולקנברג (סאובר).

למרות הפרישה, פטל ממשיך להוביל את הדירוג עם 132 נקודות. אלונסו סגר עליו מעט והוא עם 111 נקודות במקום השני ושלישי ניצב רייקונן עם 98 נקודות. המילטון רביעי עם 89, וובר חמישי עם 89 ורוזברג שישי עם 82. רד בול ממשיכה להוביל את דירוג היצרנים עם 219 נקודות.

פורמולה 1 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully