וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדולת הספורט בכנסת תקיים דיון בנוגע לאיגוד הכדורסל

30.6.2013 / 13:46

ח"כ יואל רזבוזוב ועיסאווי פריג' יזמו ישיבה בשל המצב באיגוד הכדורסל. בין המוזמנים: נציגי משטרת ישראל ומשרד המשפטים

חברי הכנסת יואל רזבוזוב ועיסאווי פריג', ראשי שדולת הספורט של הכנסת יקדישו את ישיבת הבכורה של השדולה בעוד שבועיים לדיון מקיף במצב הקשה של איגוד הכדורסל, כך נודע היום (ראשון) לוואלה! ספורט. לישיבת השדולה בכנסת יוזמנו ראשי האיגוד מהקואליציה והאופוזיציה נציגי משרד המשפטים ורשם התאגידים, נציגי מנהל הספורט, נציגי משטרת ישראל וחברי כנסת נוספים החברים בשדולה.

חבר כנסת יואל רזבוזוב. ניב אהרונסון
איגוד הכדורסל זקוק למקצה שיפורים. רזבוזוב/ניב אהרונסון

חברי הכנסת רזבוזוב ופריג' ציינו כי הכדורסל הוא מענפי הספורט הייצוגי המובילים במדינה ואין להעלות על הדעת שהמצב הקטסטרופלי הפוקד לכאורה את איגוד הכדורסל יוכל להמשך. כזכור, לפני כחודשיים יצא דו?ח חמור של מבקר הפנים של איגוד הכדורסל ובעקבותיו אבנר קופל יושב ראש האיגוד התפטר, ומי שתפס את מקומו היה שמעון מזרחי. בשבוע שעבר הודיע מזרחי לראש מנהל הספורט, ד"ר אורי שפר, כי יסיים את תפקידו בתור ממלא מקום יו"ר איגוד הכדורסל לאחר שהאחרון שלח לו מכתב בנוגע לחשד לניגוד עניינים. מזרחי יעזוב את התפקיד עד ה-21 ליולי.

מאז עזיבתו של קופל מנסים באיגוד הכדורסל לקדם מספר מועמדים לתפקיד יושב הראש ללא הצלחה. לרוב ההתנגדויות מגיעות מטעם סיעת "עוז" כשבהנהלת איגוד הכדורסל מודעים לעובדה שאם יושב הראש החדש לא יזכה לתמיכת כל ההנהלה, הוא יתקל באותם קשיים בהם נתקל קופל. לאחרונה אושר תקנון חדש לאיגוד הכדורסל במהלך לא תקין על פי סיעת עוז ששלחו מכתב בנושא לרשם העמותות. כמו כן נוספו שמונה נשים להנהלה על מנת שהאיגוד יוכל להמשיך לקבל תקצוב ממשרד הספורט.

תגובת איגוד הכדורסל תובא כשתתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully