וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בארץ - 30.6

זגורי ויצחק חתמו בהפועל ת"א, בבית"ר ינסו לסכם עם פרננדס, סטיבן כהן וקפילוטו. עידן טל עובר לאימון. כל השמועות וההעברות

16:00: עסקה סגורה: השוער גד עמוס, ששימש אשתקד כמחליפו של קאלה דרשלר בהפועל חיפה, חתם במכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית.

14:45: רשמי: גם ריף מסיקה חתם לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות בהפועל תל אביב וייצא עם הקבוצה למחנה האימונים בפולין.

14:15: בית"ר ירושלים מעוניינת בשני שחקני ההגנה של מ.ס אשדוד: ג'ואון אושאניווה ויאיא פטי. אשדוד צפויה לשחרר אחד מהם על מנת לצרף חלוץ זר ובבירה מתכוונים להיכנס למגעים עם השחקן שיעזוב.

13:35: רשמי: אביתר אילוז סיכם לשנתיים נוספות בהפועל באר שבע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
8 החדש באדום. זגורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:15: רשמי: גם רן יצחק הצטרף סופית להפועל תל אביב וחתם לשלוש שנים: "אני גאה מאוד ללבוש את החולצה של הפועל תל אביב ומקווה שתהיה לכולנו עונה מוצלחת".

13:13: עסקה סגורה: עידן טל בן ה-37, שהעביר את שתי העונות האחרונות בקריירה שלו בהפועל ירושלים, מונה למאמן הקבוצה ויחליף על הקווים את סלמן עמר.

12:30: רן אבוקרט לא ייצא עם מכבי חיפה למחנה האימונים באוסטריה בגלל העיכוב בסיכום עם הפועל חיפה. בימים הקרובים ינסה אריק בנאדו להאיץ את המגעים עם שחקנים זרים. אייל גולסה ייצא עם הקבוצה למחנה ויוצע לו חוזה לשלוש שנים המוערך בכ-650 אלף דולר. גולסה מרוויח כיום כ-180 אלף דולר לעונה.

11:26: רשמי: ישראל זגורי חתם לארבע שנים בהפועל תל אביב ואמר: "תמיד שאפתי להגיע למועדון גדול כמו הפועל תל אביב. עכשיו אני צריך לעבוד קשה מאוד כדי להתאים את עצמי למטרות ולציפיות שיש מכל שחקן במועדון בסדר גודל כזה".

9:01: בבית"ר ירושלים מקווים לסכם עד מחר עם דריו פרננדס, סטיבן כהן וניסן קפילוטו כדי להתחיל לעצב את הסגל. בימים הקרובים אלי טביב עם ראשי הפועל ירושלים כדי לנסות ולסכם על השאלה עם אופציה לרכישה של החלוץ איציק כהן. במסגרת העסקה צפוי השוער אוהד סיידוף לעבור להפועל ירושלים. ייתכן שבית"ר תשאיל להפועל ירושלים מספר שחקנים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully