וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של אדריאנו: "אני חושש לחייו, הוא בדיכאון עמוק"

מצבו של החלוץ הברזילאי שלא משחק מזה שנה וחצי הידרדר: "אף אחד לא עוזר לו. האם הוא מסוגל להתאבד? אני לא יודע"

היו ימים בהם אדריאנו נחשב לאחד החלוצים הטובים בעולם. בעזרת הרבה הרס עצמי ותוך התמכרות לטיפה המרה, הברזילאי לאט לאט שקע וכעת, על פי סוכנו, הגיעה נקודת האל-חזור. "אני חושש לחייו, אני מאוד מודאג ממצבו. הוא סובל מדיכאון רציני מאוד ואף אחד לא עוזר לו. האם הוא עשוי להתאבד? אני באמת לא יודע" , הצהיר היום בראיון בברזיל גילמאר רינאלדי, ששימש בעבר כסוכנו.

אדריאנו שחקן רומא. Paolo Bruno, GettyImages
חשש לחייו. אדריאנו/GettyImages, Paolo Bruno

אדריאנו בן ה-32 כיכב בעבר באיטליה ברומא, פארמה ופיורנטינה והגיע לשיאו באינטר, שם כבש 47 שערים ב-115 משחקים. אחרי שזכה ארבע פעמים בסקודטו, החלה ב-2010 דעיכה והידרדרות במצבו הנפשי והגופני. בשנים האחרונות חזר לברזיל מולדתו, אך שוחרר מפלמנגו וקורינתיאנס בגלל בעיות משמעת. בשנה וחצי האחרונות הוא שחקן חופשי ואפילו בברזיל, כך נראה, מתרחקים ממנו כמו מאש.

"הוא צריך פסיכולוג בדחיפות", המשיך הסוכן בעבר. "הקריירה שלו לא מעניינת אותי, אני רק מודאג לו כאדם. המוות של אבא שלו, הההתמכרות לאלכוהול, הבילויים כל הלילה והקשר ההדוק שלו לשכונות העוני בהן גדל - הכול קשור לדיכאון ממנו הוא סובל".

ויש לרינאלדי טענות כלפי קורינתיאנס, שהבטיחה לקחת את אדריאנו תחת חסותם ולהצמיד לו פסיכולוג. "רונאלדו החליט לקחת אותו לקורינתיאנס והסכמתי, למרות שהייתי משוכנע שלא יהיה טוב לחשוף אותו שוב ללחץ גבוה. בזמנו הוא והקבוצה הבטיחו שיהיה לו פסיכולוג. במקו זה, הם השאירו אותו לגמרי לבדו. הוא בודד".

  • עוד באותו נושא:
  • אדריאנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully