וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: אייזיק רוזפלט סיכם לשנתיים

29.6.2013 / 22:18

המתאזרח של הרצליה (28, 2.04) יהיה הרכש הראשון בקבוצתו של ליובין: "מתאים לרוח הקבוצה". חסין יישאר עוזר המאמן

הפועל חולון הודיעה הערב (שבת) על סיכום עם המתאזרח אייזיק רוזפלט לשנתיים הקרובות. רוזפלט יהיה הרכש הראשון של המנהל המקצועי החדש מיקי דורסמן והמאמן ליאור ליובין שחתם השבוע בשורות המועדון. "הצוות המקצועי בחולון רואה באייזיק רוזפלט שחקן המתאים לרוח הקבוצה ההולכת ומורכבת, קבוצה לוחמת ואטרקטיבית שתגרום הנאה לקהל האוהדים הגדול והמסור של הקבוצה", נכתב בהודעת הקבוצה.

אייזק רוזפלט שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
מתאים לקבוצה שנבנית. רוזפלט/ברני ארדוב

רוזפלט (28, 2.04) הוא בוגר מכללת סנט תומאס מה-NCAA3 משנת 2007, ולאחר שנה בליגה הספרדית השלישית חתם בליגה הראשונה בפורטוגל והרשים. בעונת 2009/10 הגיע לישראל בזכות היותו יהודי וחתם בבני השרון. את העונה שלאחר מכן העביר בעירוני רמת גן בלאומית ובכן את פתיחת עונת 2011/12 העביר בליגת המשנה בלב השרון. באמצע העונה עבר לבני הרצליה והמשיך בקבוצה גם העונה כשהוא רושם ב-25 משחקים 7.2 נקודות ו-3.6 ריבאונדים.

כמו כן מונה אלעד חסין לעוזר המאמן של ליאור ליובין. חסין היה מועמד לתפקיד לאחר עזיבתו של דן שמיר לצסק"א מוסקבה, והוא ינהל גם את מחלקת הנוער של חולון. כמו כן הוחלט במועדון על מינויו של שלמה אייזיק ליו"ר המועדון, ליו"ר הקבוצה מונה איתן לנציאנו, כשהמנהל המקצועי של המועדון מיקי דורסמן ישמש כנציג הקבוצה בדירקטוריון מנהלת הליגה.

מאמן מכבי חיפה אלעד חסין. קובי אליהו
ממשיך בתפקידו. חסין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully