וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריי קירילנקו ייצא מחוזהו במינסוטה

דיווחים בארה"ב קובעים כי הרוסי יוותר על 10 מיליון דולרים בעונתו האחרונה בוולבס בכדי למצוא לעצמו קבוצה חדשה בקיץ

לאחר שבילה עונה מוצלחת במינסוטה, החליט הערב (שבת) אנדריי קירילנקו לצאת מהחוזה שלו בטימברוולבס, ולהפוך לשחקן חופשי בקיץ הקרוב. לפורוורד הרוסי נותרה עוד שנה בחוזה, במהלכה היה אמור להשתכר 10 מיליון דולר, אך קירילנקו החליט שהוא מעדיף לחפש הצעה טובה יותר ומימש את האפשרות שניתנה לו לצאת מחוזהו. היו שהעריכו כי המהלך של הרוסי נועד בכדי לשוב לאירופה, אולי לזרועותיה של צסק"א מוסקבה, אך בארצות הברית טוענים כי אין בכוונתו לשוב לאירופה.

שחקן מינסוטה טימברוולבס אנדרי קירילנקו. AP
מחפש בית חדש. קירילנקו/AP

קירילנקו מגיע לאחר עונה נהדרת בה העמיד ממוצעים של 12.4 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-1.5 חטיפות למשחק במדי מינסוטה, והיה אחד הברגים המרכזיים בקבוצה, למרות שזו לא הצליחה להעפיל לפלייאוף. עתה הוא מקווה למצוא מועדון גדול יותר שירצה בשירותיו, אם כי העובדה שהחמיץ 18 משחקים בעונה הקודמת, גילו (32), והעובדה כי מדובר בקיץ סוער מבחינת שחקנים חופשיים עשויים להפוך את המהלך שלו להימור לא קטן.

* ואם כבר בשחרורים עסקינן, הרי שחאמד חדאדי, השחקן האיראני הראשון בליגה הטובה בעולם, שוחרר על ידי פיניקס. חדאדי היה אמור להרוויח 1.4 מיליון דולר בעונה הבאה, אך הסאנס החזיקו באפשרות לשחררו ויוכלו לשלם לו רק 200 אלף דולר.

סנטר נבחרת אירן, חאמד חדאדי. רויטרס
מה עכשיו? חדאדי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully