וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס: "המקום המושלם לחגוג 600 ניצחונות"

האמריקאית השלימה ניצחון 600 בקריירה: "זה פשוט מדהים". דג'וקוביץ' התמוגג: "עשיתי כל מה שרציתי, זו תחושה נהדרת"

תמונת היום

טניסאי ספרדי דויד פרר מקבל טיפול ברגל. AP
מי פנוי לעשות איזה מסאז' קטן? פרר עם הרגל למעלה/AP

נתוני היום

* 600 ניצחונות בקריירה. זה ההישג הענק אליו הגיעה הערב סרינה וויליאמס עם הניצחון על דאטה קרום הוותיקה. בכך הופכת האמריקאית לשחקנית ה-15 בסך הכל בתולדות ה-WTA שמגיעה למספר הזה.

* ההפסד של יקטרינה מקארובה לפטרה קביטובה קבע שלראשונה מזה 13 שנה לא יהיו טניסאיות רוסיות בשלב שמינית הגמר בטורניר גרנד סלאם.

* הפרישה של איגור סיחסלינג ההולנדי במשחק נגד איבן דודיג הקרואטי, העלתה את כמות הפורשים בטורניר השנה ל-13 וזו השוואת שיא בטורניר גרנד סלאם. גם בטורניר הלונדוני ב-2008 פרשו 13 טניסאים.

* אנדראס ספי, שגבר על קיי נישיקורי 6:3, 2:6, 7:6, 1:6, 4:6, עלה למאזן 0:7 במשחקים שמגיעים למערכה חמישית ב-2013.

* נובאק דג'וקוביץ' רשם 0 טעויות בלתי מחוייבות במהלך שתי המערכות הראשונות מול שארדי הצרפתי.

* לורה רובסון הפכה לטניסאית הבריטית הראשונה שמגיע לשמינית הגמר בווימבלדון מאז סם סמית' ב-1998. זה לא הסוף בגזרת רובסון, שבזכות התוצאות שלה תעלה לראשונה לטופ 30 ותהיה הבריטית הראשונה שעושה זאת מאז ג'ו דיורי ב-1987.

* סבין ליזיקי אוהבת לשחק בווימבלדון. הגרמניה (23) שניצחה היום את סמנתה סטוסור (14), עלתה למאזן 4:16 בטורניר הלונדוני, בעוד בשאר טורנירי הגרנד סלאם המאזן שלה עומד על 15:16.

טניסאית אמריקאית סרינה וויליאמס. GettyImages
לא מאמינה. וויליאמס/GettyImages

ציטוטי היום

לאחר שגברה על דאטה קרום בת ה-42 בתוך שעה ודקה, התבשרה סרינה וויליאמס כי היה זה ניצחונה ה-600 בקריירה: "זה נהדר, לא היה לי מושג!", אמרה סרינה הנרגשת. זה פשוט מדהים. אין מקום טוב יותר לחגוג 600 ניצחונות". על היכולת האישית שלה אמרה האמריקאית: "אני סוף סוף מרגישה קצת יותר טוב. היתה לי עונת חימר ארוכה, והמשחק הראשון פה היה קצת מוזר עבורי. אני מתחילה להתקרב ליכולת שאני רוצה. אני בדרך לשם. אני שמחה שהגעתי לשבוע השני כי היו לי משחקים קשים. זה מדהים לשחק כאן".

מי שעוד הרשים מאוד היה נובאק דג'וקוביץ', שפשוט דרס את ז'רמי שארדי הרצפתי בדרך לשלב הבא. הסרבי ביצע רק 3 טעויות בלתי מחוייבות בכל המשחק ואמר בסיום: "לא איבדתי כמעט נקודות במשחקוני ההגשה שלי, עשיתי כל מה שרציתי ואני נהנה מאוד כשהכל עובד כמו שצריך. זו תחושה מדהימה". על יריבו אמר הסרבי: "זה אף פעם לא קל, כמובן. שארדי הוא שחקן איכותי".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
טניסאי סרבי נובאק דג'וקוביץ'. GettyImages
לא היה קל, לטענתו. דג'וקוביץ'/GettyImages

עם כל הכבוד לאנדי מארי, היום הייתה לקהל המקומי פייבוריטית אחת ויחידה: לורה רובסון. הטניסאית בת ה-19 ניצחה את מרינה ארקוביץ' בשלוש מערכות, הפכה לבריטית הראשונה שמגיעה לשמינית הגמר בווימבלדון מאז 1998 ובשבוע הבא תהיה הראשונה בממלכה שמגיעה לטופ 30 מאז 1987. "זו הפעם השנייה בה אני מגיעה לשבוע השני בטורניר גרנד סלאם", אמרה רובסון, "בפעם הקודמת שיחקתי ביום באליפות ארה"ב ביום ראשון, כך שזה לא ממש הרגיש כמו השבוע השני של האליפות. הפעם אני אשחק ביום שני וזה די מגניב".

תומאס ברדיך הגיב בטוויטר למישהו שסיפר לו שם שהפופולריות שלו הולכת וגוברת: "טוב מאוד, מושלם, אני שמח לשמוע. אני מנסה להיות פופולרי דרך המשחק שלי, למרות שכמובן שאי אפשר להתרכז בזה כשאתה על המגרש כי אתה צריך לפגוע בכדור. לפעמים אני רואה שאנשים בקהל ממש משועממים, כך שאתה צריך להפוך את המשחק לקצת יותר כיפי".

הטניס הפולני לא נודע בשנים האחרונות באיכות המזהירה שלו, אבל אם לשפוט על פי הטורניר הנוכחי, הוא במגמת עלייה. לוקאש קובוט וייז'י יאנוקביץ העפילו לשמינית הגמר אצל הגברים, אגניישקה רדוואנסקה עשתה זאת אצל הנשים והיון היא אמרה: "אני כל כך שמחה לראות הרבה שמות פולנים.ייז'י (יאנוביץ) ולוקאש (קובוט) משחקים טניס נהדר. אני חושבת שהטניס הפולני גודל וזה כל כך משמח אותי".

הטניסאית אגניישקה רדוואנסקה בטורניר ווימבלדון. רויטרס
כמה פולנים אפשר להכניס לשמינית גמר ווימבלדון? רדוואנסקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully