וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ישראל ניצחה 0:3 את טורקיה בליגה האירופית

נבחרת הגברים הרשימה עם ניצחון חלק (17:21, 18:21, 18:21) במחזור השלישי מול המארחת. בר נצר: "כל הכבוד לשחקנים"

יממה לאחר ההפסד לבלארוס, נבחרת הכדורעף של ישראל רשמה היום (שבת) ניצחון חוץ משכנע 0:3 (17:21, 18:21, 18:21) על טורקיה, מארחת המחזור השלישי בליגה האירופית. היה זה ניצחון שלישי העונה של ישראל במפעל, שבוע לאחר ההפסד הביתי לטורקיה החזקה והניצחונות על קרואטיה ובלארוס.

המשחק התנהל בשליטה של הנבחרת, שהציגה יכולת יציבה ומשחק ממושמע שכלל 17 טעויות בלבד לעומת 25 טעויות של הטורקים. הנבחרת חגגה ליד הרשת עם 5:9 בחסימות השוות נקודות, כשכל אחד משחקני השישייה חסם לפחות פעם אחת. במערכה השלישית הצליחו הטורקים למחוק פיגור של שש נקודות, אבל סרבים מדויקים של נתי אוחנה הבטיחו לישראל ניצחון מתוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקמו בטורקים. שחקני נבחרת ישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טמיר הרשקו (10 נקודות) הוביל את הנבחרת שהציגה משחק התקפה פושר (36%). סלבה בצ'קלה תרם 9, גיא בן גל 7, אמיר וינרסקי 5, גנדי סוקולוב 4 ואריאל כצנלסון 3.

"כל הכבוד לשחקנים, שבמשחק עם אחוזי התקפה נמוכים של שתי הקבוצות ידעו לעשות את הדברים הנכונים על מנת לנצח", אמר לאתר איגוד הכדורעף המאמן הלאומי זהר בר נצר.

מחר (ראשון) תנעל הנבחרת את הופעתה במחזור השלישי בליגה האירופית במפגש עם קרואטיה (17:30). ביום שני תצא הנבחרת ישירות למוגילב, בלארוס, לקראת המחזור הרביעי והאחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully