וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסקו מסביר: "מדוע קראתי לכלב שלי מסי"

הקשר שחתם בריאל מדריד ממשיך "להחשד" כאוהד ברצלונה. במרץ אמר: "מסי הכי טוב בעולם וגם הכלב שלי הכי טוב בעולם"

בריאל מדריד עדיין מתרגשים מהרכישה של אחד מהשחקנים הכי מבטיחים בכדורגל העולמי, איסקו, אבל בספרד לא מפסיקים לעסוק באהבה שלו - כביכול - דווקא ליריבה הגדולה ברצלונה.

כזכור, מוקדם יותר השבוע הזכיר אתר האינטרנט של של "ספורט" הקטלאני ראיון שערך הקשר הצעיר ב-2009 ושבו היא הצהיר "תמיד הייתי אנטי מדרידיסטה. אף אחד לא יודע לאן הוא יתגלגל, אבל זו קבוצה שאף פעם לא אהבתי. זה תמיד נראה לי מועדון יהיר, וגם השחקנים מתנהגים בצורה הזאת. בלי צניעות אף אחד לא יכול להצליח".

בנוסף, כשהוא נשאל במרץ האחרון מדוע הוא קרא לכלב הלברדור שלו "מסי", איסקו הסביר: "קראתי לו כך בגלל שמסי הוא השחקן הטוב בעולם והכלב שלי הוא הכלב הטוב בעולם".

שחקן מלאגה, איסקו. רויטרס
התקשורת הספרדית מנהלת מלחמה על הגב שלו. איסקו/רויטרס

ב-2011 איסקרו הביע תמיכה בחשבון הטוויטר שלו בברצלונה לקראת גמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר יונייטד ובעבר הלא רחוק הוא סיפר שרונאלדיניו היה אחד מהשחקנים הנערצים עליו ואמר שאילולא מסי, הוא היה מעניק את "כדור הזהב" לצ'אבי או אינייסטה.

בתוך כך, ב"מארקה" כבר בוחנים את האפשרויות של קרלו אנצ'לוטי לבנות הרכב סביב איסקו. את העונה האחרונה בפריס סן ז'רמן סיים המאמן האיטלקי עם שיטת ה-4-2-3-1 האהובה עליו, ועל פי העיתון הנפוץ הוא ינסה אותה גם במדריד. איסקו מתוכנן להיות הקשר ההתקפי במרכז, כשמשמאלו כריסטיאנו רונאלדו, מימינו מסוט אוזיל ובהתקפה קארים בנזמה. גם אם ריאל תשחק 4-4-2, איסקו יוצב כקשר ההתקפי באמצע. אופציה נוספת היא 4-3-3, ואז איסקו יהיה השמאלי בשלישיית הקישור, לצד צ'אבי אלונסו ולוקה מודריץ', ובהתקפה יוצבו אוזיל, בנזמה ורונאלדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully