וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשור לרכישת צ'לסי על ידי אברמוביץ', וגרנט נזכר

הישראלי סיפר בכתבה ב'דיילי מירור' איך הכול התחיל: "תוך עשר דקות במשחק בין יונייטד לריאל מדריד בצ'מפיונס, הוא החליט"

"הוא הגיע לשם, צפה במשחק ותוך עשר דקות אמר: 'אני רוצה לקנות קבוצה'. הוא היה המום מהאווירה. לאחר מכן הוא היה צריך למצוא את הקבוצה שהוא רוצה לקנות". במילים הללו מתאר היום (שבת) אברהם גרנט כיצד רומן אברמוביץ' נכנס לעולם הכדורגל. לרגל עשור מאז שהמיליארדר נכנס לכדורגל והשקיע בצ'לסי, ב'דיילי מירור' הלכו אחורה בזמן לגלות מהיכן הכול התחיל.

רומן אברמוביץ' בעלים של צ'לסי. AP
"הוא באמת ניסה לעשות את הכול בצורה מושלמת". רומן אברמוביץ'/AP

מתברר כי המשחק בין מנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד בליגת האלופות ב-2003 הוא זה ששבה את ליבו. בהמשך הגיעו התארים בעידן ז'וזה מוריניו וגרנט מספר: "רומן הרגיש שכשיונייטד או ברצלונה משחקות טוב, כולם שמחים, אבל צ'לסי זכתה בשני תארים וזה היה 'כדורגל מגעיל'. הוא רצה שזה יהיה שונה".

גרנט, שנחשב כאמור למקורבו של אברמוביץ' וכמי שאימן אצלו ב-2008 מנדב אינפורמציה: "הוא עדיין רוצה לזכות בתארים, אבל הוא רוצה את התארים הגדולים. ההחתמות של אוסקר ואדן הזאר היו שליחת מסר. מהרגע הראשון לרומן הייתה התלהבות וזה רק הלך וגדל. הוא באמת ניסה לעשות את הכול בצורה מושלמת. מספיק להביט בכסף שהוא השקיע באקדמיה בקובהאם עם האמצעים הכי טובים שיכולים להיות".

אברהם גרנט מאמן צ'לסי ב-2007. Clive Mason, GettyImages
"מהרגע הראשון לרומן הייתה התלהבות וזה רק הלך וגדל". גרנט בצ'לסי/GettyImages, Clive Mason

לגרנט יש גם מחשבות מעניינות באשר לתחרות עם יונייטד: "יונייטד צריכה להודות לאדם אחד על התארים שלהם בשנים האחרונות, וזה רומן אברמוביץ'. הוא אילץ אותם להתחרות. אחרי התואר השני של ז'וזה יונייטד הייתה צריכה לקבל החלטה להשקיע כסף שוב אם היא רוצה לזכות. הם השקיעו וזכו. רומן רכש את השחקנים שהוא רצה, אבל הוא רצה יותר מזה. הוא רצה שצ'לסי תזכה בדרך שבה האנשים יאהבו את הכדורגל שלהם. זו הסיבה שהוא רכש דור חדש של שחקנים".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully