וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב קיימה שני אימונים באוסטריה

28.6.2013 / 23:57

הצהובים נחתו במחנה האימון ומיד נכנסו להילוך גבוה תחת פיקוחו של המאמן פאולו סוזה. בשבת ייערכו שני אימונים נוספים

ברני ארדוב

שחקני מכבי תל אביב נכנסו היום (שישי) לקצב מוגבר, לאחר שהקבוצה פתחה באופן רשמי עם שני אימונים את היום הראשון של מחנה האימון בסאלפלדן שבאוסטריה. אחרי נסיעה של שעתיים באוטובוס ממינכן לאוסטריה, קיבלו השחקנים מספר שעות מנוחה בבוקר ולאחר מכן התייצבו לשני אימונים, כאשר המאמן פאולו סוזה ועוזרו איגנסיו נאצ'ו טורנו, לא עשו שום הנחות והחלו בקצב חזק את העבודה במחנה. החלוץ מונס דאבור, שחגג אמש בחתונת אחיו וכן שני שחקני קבוצת הנוער, גיא אביב ואושר אבו שהגיעו הבוקר לאוסטריה, נטלו אף הם חלק באימונים שהתקיימו בסגל מלא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קצב גבוה מהרגע הראשון. סוזה והשחקנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקנים בקבוצה סיפרו כי המלון בו מתאכסנת הקבוצה הוא ברמה גבוהה מאוד וכך גם מגרש האימונים המרוחק שישה קילומטרים מהמלון. נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס נכח גם הוא באימונים לאחריהם חזרה הקבוצה למלון Gut Brandlhof בו היא מתאכסנת וערכה ארוחת שישי כולל קידוש עליו היה מופקד יואב זיו.

בתוך כך, נקבע כי משחק האימון השלישי והאחרון של מכבי ת"א ביום שבת הבא (6.7) ייערך נגד אנרג'י קוטבוס ולא נגד ויקטוריה פלזן. אלופת צ'כיה ביקשה לא לשחק נגד יריבה פוטנציאלית בשלב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות ולכן קוטבוס מהבונדסליגה השנייה תחליף אותה במשחק שייערך בשעה 15:30. מחר (שבת) צפוי לשחקנים יום נוסף של שני אימונים, כאשר משחק האימון הראשון ייערך ביום ראשון הקרוב נגד אינגולשטאדט מהבונדסליגה השנייה בגרמניה.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האלופה עובדת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully