וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפסדים לגברים ולנשים בליגה האירופית

הנבחרת של זהר בר נצר איבדה שלוש נקודות מערכה והפסידה 3:1 לבלארוס. הנשים זכו במערכה ראשונה בהפסד לגרמניה

פספוס. אין דרך אחרת להגדיר את ההפסד הערב (שישי) של נבחרת הגברים של ישראל במחזור השלישי בליגה האירופית לנבחרת בלארוס, אותה ניצחו הכחולים-לבנים בשבוע שעבר בישראל.

יכולת טובה ובמיוחד יציבות אפיינו את פתיחת המשחק של הנבחרת שניצחה במערכה הראשונה 17:21, אך נוצחה בשנייה באותה תוצאה בדרך לשוויון 1:1 במערכות. המערכה השלישית הייתה המפתח למשחק כולו. ישראל כבר עלתה ל-17:20, אבל לא ניצלה שלוש נקודות מערכה והפסידה 23:21. במערכה האחרונה הנבחרת של זהר בר נצר כבר לא הייתה בעניינים והפסידה 21:14 ואת המשחק כולו.

זוהר בר נצר מאמן מכבי תל אביב כדורעף. אדריאן הרבשטיין
פספוס גדול. בר נצר/אדריאן הרבשטיין

"חבל מאוד", אמר בסיום לאתר איגוד הכדורעף המאמן בר נצר, "היו לנו שלוש נקודות מערכה במערכה השלישית והיינו יכולים לשבור אותם. בסך הכול אני מרוצה שמשחק שני ברציפות מול נבחרת כמו בלארוס אנחנו משחקים מסודר ויציב".

טמיר הרשקו סיפק 13 נק' (52%) לנבחרת, גיא בן גל 12 (27% בלבד, 2 אסים), סלבה בצ'קלה 10 (3 קיל בלוק), אמיר וינרסקי 9 (55%, 2 אסים), גנדי סוקולוב 8 (2 קיל בלוק), אריאל כצנלסון 2 נק'. במשחק נוסף בבית ניצחה קרואטיה את טורקיה, שמארחת את משחקי סוף השבוע בבורסה, בשלוש מערכות חלקות (23:25, 15:21, 13:21).

אריה זלינגר מאמן נבחרת ישראל בכדורעף. ברני ארדוב
התקדמות קלה. זלינגר/ברני ארדוב

נבחרת הנשים של ישראל ביצעה הערב התקדמות נוספת לאחר שהצליחה לנצח מערכה ראשונה העונה בליגה האירופית. הנבחרת בהדרכתו של המאמן אריה זלינגר פגשה במשחק הראשון של המחזור השלישי, בהמבורג, את נבחרת גרמניה שמארחת את הטורניר. 1,100 צופים ראו את הגרמניות פותחות חזק ומנצחות את שתי המערכות הראשונות בקלות 12:21, 11:21 וקובעות 0:2 במערכות.

ההתעוררות של נבחרת ישראל הגיעה במערכה השלישית עם מלחמה על כל כדור מהרגע הראשון, מה שגרר את הגרמניות למאבק צמוד שהסתיים בניצחון של אניה ויליקי ושות' 17:21. אבל במערכה הרביעית הגרמניות כבר חזרו לנהל את העניינים ודאגו לשמור על טווח ביטחון ולנצח 16:21 כדי להתבסס במקום השני בבית ב'.

נבחרת ישראל אחרונה בבית, עדיין ללא נקודות. הבשורות הטובות בגזרה הישראלית הגיעו מחזרתה של טלי ארטמנקו שקיבלה הערב הזדמנות ראשונה ושיחקה שתי מערכות מלאות מאז הפציעה שהשביתה אותה בחודשים האחרונים. אניה ויליקי הצטיינה עם 22 נק' (45%), מורן צור 9 וג'יזלה רודריגז 6 נק' בלטו בנבחרת. הצוות המקצועי מקווה לחזרתה המלאה של ארטמנקו כבר במחזור הרביעי שייערך באולם מטרווסט ברעננה החל מיום חמישי הבא. את הבית מוליכה בלגיה עם 19 נק', גרמניה שנייה (14), סרביה שלישית עם 9 נק' ונבחרת ישראל אחרונה ללא נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully