וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגירת מעגל מרגשת? ברוקלין מעוניינת בג'ייסון קולינס

הסנטר שיצא מהארון עשוי להצטרף לנטס, עימם הגיע בעבר לשני גמרי NBA. המאמן ג'ייסון קיד מצוי ביחסים קרובים איתו

האם המסע המופלא של ג'ייסון קולינס עומד להגיע לנקודה מיוחדת נוספת ומרגשת ביותר? הסנטר, שהפך לשחקן ה-NBA הפעיל הראשון בהיסטוריה שיוצא מהארון באופן גלוי, עשוי לשוב לשחק במדי ברוקלין נטס, שמעוניינת לצרף אותו לסגל המרתק אותו היא בונה לקראת העונה הבאה.

לפני בדיוק חודשיים הפתיע קולינס את עולם הספורט עם ראיון חושפני וסנסציוני במגזין "ספורטס אילוסטרייטד" בו אמר: "אני בן 34, סנטר ב-NBA. אני שחור. ואני הומו". היציאה מהארון זכתה לתגובות חיוביות בכל רחבי הליגה ובכלל, בכל ארצות הברית, אולם קולינס נותר שחקן חופשי עם תום העונה שעברה, במהלכה שיחק בבוסטון ולאחר מכן הועבר לוושינגטון.

ג'ייסון קולינס וושינגטון וויזארדס. Jonathan Daniel, GettyImages
המשך מדהים לסיפור מדהים? קולינס/GettyImages, Jonathan Daniel

כעת, מאמן הנטס החדש והפורש הטרי ג'ייסון קיד, לו יחסים קרובים עם קולינס, מעוניין לצרפו לקבוצה. השניים שיחקו יחד במדי הנטס לאורך שבע שנים מצוינות, במהלכן הגיעה הקבוצה, אז עוד בניו ג'רזי, פעמיים לגמר ה-NBA. בבוסטון הוא הספיק לשתף פעולה בתחילת העונה שעברה עם פול פירס וקווין גארנט, שעסקת העברתם לנטס כמעט סגורה וכך ייסגר מעגל נוסף. מקור שמקורב לדברים אמר כי גארנט נותר מתוסכל מאוד כאשר הסלטיקס שלחו את קולינס לבירה בטרייד וכי הוא ישמח לשתף עמו פעולה שוב.

אם הדבר אכן ייצא אל הפועל וקולינס יעלה לפרקט בעונה הבאה במדי הנטס, אין ספק שהקבוצה, שגם כך הייתה צפויה לזכות ללא מעט תשומת לב, תעמוד ממש במרכז אור הזרקורים של הליגה.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully