וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי: "מקווה לשמור על הרמה הזו גם בשבוע השני"

הבריטי היה מרוצה מעצמו אחרי העלייה לשמינית. האס: "אם אפשר היה לקנות נקודות דירוג, גולביס העשיר היה 1 בעולם"

תמונת היום: בין הטיפות

הסמל של טורניר ווימבלדון משתקף מחלון. רויטרס
הגשם הגיע לווימבלדון כמיטב המסורת וגם לוגו הטורניר התנפץ למביטים דרך אחד החלונות במגרש המרכזי/רויטרס

מספרי היום:

* רק 12 משחקים בשני הסיבובים הראשונים של הטורניר הגיעו לחמש מערכות - המספר הנמוך ביותר בתולדות העידן הפתוח של ווימבלדון (ב-1981 היו 13 משחקים).

* יז'י יאנוביץ' הפולני המדורג 24 גבר על המדורג 15 ניקולאס אלמגרו בשלוש מערכות חלקות במגרש המרכזי. זו הייתה הפעם הראשונה בקריירה של יאנוביץ' שהוא מנצח מדורג אחר בגרנד סלאם.

* המשחק בו ניצח גרגה ז'מליה במערכה החמישית את גריגור דימיטרוב 9:11 היה הארוך ביותר בטורניר השנה, הן במשחקונים והן בזמן שארך.

* ז'מליה הוא גם הסלובני הראשון אי פעם שמטפס לסיבוב השלישי בווימבלדון.

* האמריקאית אליסון ריסקה, שניצחה את אורסולה רדוואנסקה בשלוש מערכות ועלתה לסיבוב השלישי, נכנסה לטורניר במאזן 5:0 בגרנד סלאמים.

* מבין העשירייה הראשונה בגברים ובנשים, רק שישה גברים וארבע נשים עלו לסיבוב השלישי. מדובר בנתון הכי גרוע בגרנד סלאם כלשהו בעידן הפתוח.

* זה הגרנד סלאם הכי גרוע מבחינת העשירייה הראשונה בנשים אי פעם בעידן הפתוח. ברולאן גארוס 2001 רק חמש טניסאיות מהעשירייה עלו לסיבוב השלישי.

גרגה ז'מליה טניסאי סלובני. רויטרס
משחק מתיש והיסטוריה סלובנית. ז'מליה/רויטרס

ציטוטי היום:

אנדי מארי עמד כצפוי במרכז העניינים. תקוות הממלכה לתואר מקומי ראשון מאז פרד פרי ב-1936 דילג לשמינית הגמר אחרי שעתיים נינוחות יחסית של עבודה מול הספרדי טומי רוברדו. מארי אמר בסיום: "היה משחק ברמה גבוהה, הכיתי בכדור היטב. במערכה השנייה התחלתי להרגיש בנוח יותר, קשה להתרגל למשחק בתוך אולם. אני חושב שעשיתי עבודה טובה מתחילת המשחק, גם בסרבים. אני מקווה שאוכל לשמור על הרמה גם בשבוע השני, אבל יש מולי עוד מבחנים קשים. התוצאות האחרות לא שמות עליי יותר לחץ, אני מתרכז בכל משחק בפני עצמו. יש כמה חבר'ה צעירים שיכולים להגיע רחוק. היו הרבה הפתעות בגרנד סלאמים בשנים האחרונות וצריך כל הזמן לשמור על ריכוז".

טומי האס הוותיק, שממשיך לעשות את העבודה וגבר על ג'ימי וונג התאילנדי בשלוש מערכות: "אני בן 35 ואין שום דבר שאפשר לעשות נגד זה. אני בשלהי הקריירה, אבל כל זה לא חשוב ברגע שאתה עולה למגרש. אני לא מקבל יתרון בכל משחקון בגלל הגיל שלי. צריך לנצח משחקונים, מערכות ומשחקים, צריך להרוויח כל דבר. אי אפשר לקנות נקודות דירוג. אם היה אפשר, ארנסט גולביס היה מספר אחד בעולם", הוא סיים, כשהוא מתייחס לטניסאי הלטבי, שמגיע ממשפחה עשירה כקורח.

יז'י יאנוביץ', שהפך לפתע ולאחר הניצחון המצוין בשלוש מערכות מול ניקולאס אלמגרו לאחד הפייבוריטים להגיע רחוק לאחר שרוב הכוכבים בחלק שלו בהגרלה כבר הודחו, אמר: "זו הייתה הפעם הראשונה שלי במגרש המרכזי בווימבלדון ואני מאוד שמח מהניצחון. הייתי לחוץ, אבל למזלי השתחררתי מהר".

לורה רובסון הבריטית, שלשמחת הקהל עלתה לראשונה בקריירה לסיבוב השלישי בטורניר, אמרה: "אני לא חושבת שהייתי בשיאי, אבל כל משחק במגרש המרכזי הוא מיוחד והאווירה הייתה נהדרת".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אנדי מארי, טניסאי בריטי. רויטרס
הדרך עוד ארוכה. מארי/רויטרס

סיפור היום:

סרגיי סטחובסקי. מסכן האוקראיני. ממש כמו סטיב דארסי הבלגי, שהימם את רפאל נדאל, כך גם סטחובסקי, שחתום על אחת ההפתעות הגדולות בתולדות ווימבלדון עם הניצחון על רוג'ר פדרר בסיבוב השני, נותר ללא כוחות. הוא נזקק לטיפול, נראה כמו צל של עצמו וחזר למימדים טבעיים עם הפסד בארבע מערכות דווקא ליורגן מלצר הבינוני. כך חולפת לה תהילת עולם.

סרגיי סטחובסקי טנסיאי אוקראיני מקבל טיפול רפואי. רויטרס
אלה היו 15 דקות של תהילה. סטחובסקי/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully