וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייל היינס חתם לשנתיים בצסק"א מוסקבה

הגבוה עוזב את אולימפיאקוס וחובר לשמיר ופארגו בצסק"א, שתשלם 2.5 מיליון יורו. מסינה: "אוהב אותו עוד מימיו בבאמברג"

צסק"א ממשיכה בהתחמשות מאסיבית לקראת העונה הבאה. לאחר שהספיקה להחתים בקיץ האחרון את ג'רמי פארגו, ויטאלי פרידזון וגם את דן שמיר כעוזר מאמן, הרוסים הודיעו היום (שישי) על החתמתו של קייל היינס, מעמודי התווך באולימפיאקוס בשנתיים האחרונות. הסנטר נמוך הקומה (1.98 בלבד) חתם לשנתיים ויעזוב את יוון לאחר תקופה נהדרת בשורות האדומים, עימם זכה ביורוליג פעמיים ברציפות.

קייל היינס שחקן אולימפיאקוס מול ננאד קרסטיץ' שחקן צסק"א מוסקבה. רויטרס
עכשיו הם ישתפו פעולה. היינס מול קרסטיץ'/רויטרס

"קייל הוא השחקן הקבוצתי האולטימטיבי. הוא שחקן שאני אוהב ומכבד מאז הימים ששיחק בבאמברג", אמר מאמן צסק"א אטורה מסינה. "הוא יעניק לנו ורסיטליות, קשיחות, ריבאונדים ושליטה טובה בכדור, שזו תכונה מאוד ייחודית לשחקן גבוה. אני משוכנע שהוא יחזק את הקו הקדמי שלנו".

נשיא צסק"א אנדריי ואטוטין: "הוא לוחם אמיתי ו-ווינר גדול, שזכה באליפות כמעט בכל מקום שבו שיחק. אני מקווה ששרשרת ההצלחות שלו תימשך גם בצסק"א".

להיינס הייתה אפשרות יציאה מהחוזה באולימפיאקוס והוא ניצל אותה לטובת ההצעה המפתה ממוסקבה - 2.5 מיליון יורו לשנתיים. הוא יצטרף למצבת הסנטרים המרשימה של הרוסים הכוללת את ננאד קרסטיץ' וסשה קאון. היינס בן ה-26 העמיד בעונה האחרונה ממוצעים של 9.4 נקודות, 6 ריבאונדים ו-1.2 חסימות ב-20.2 דקות בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully