וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בארץ - 28.6

עסקת עמאשה להפועל תל אביב בדרך ליפול בעקבות החתמת זגורי. דריו פרננדס קרוב להישאר בבית"ר, רוברטו קולאוטי נפרד מליגת העל

שחקן מכבי חיפה, ויאם עמאשה. טל לוי
עוד פניית פרסה. ויאם עמאשה/טל לוי

16:53: אוהד לויטה, שוער אומוניה ניקוסיה בעונה שעברה, חוזר לישראל לאחר שסיכם לשלוש שנים במדי היורדת ללאומית מכבי נתניה.

13:24: אולרנוואג?ו קאיודה, החלוץ הניגרי בן ה-20 שמככב בימים אלה במדי ניגריה במונדיאל לנבחרות צעירות בטורקיה, הוא השם החם בפנקס של בית"ר ירושלים, שכבר פתחה עימו במגעים.

12:04: בני יהודה מנהלת משא ומתן עם המגן הארגנטינאי אמיליאנו פוסקו, ששיחק בעונה שעברה באלקי לרנקה לצד ניסו קפילוטו ורועי בקל.

11:12: רן יצחק סיכם בהפועל תל אביב לשלוש שנים, גם דני עמוס על סף הצטרפות לסגל של רן בן שמעון, אחרי שסיכם עקרונות עם האדומים.

10:53: רוברטו קולאוטי חתם רשמית לעונה אחת באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית ואמר: "הם רצו אותי הרבה זמן, גם בינואר רציתי לבוא, אבל מכבי תל אביב לא הסכימו ועכשיו זה קורה".

10:14: אוראל דגני קיבל אתמול את ברכת הדרך ממכבי חיפה ועבר להפועל תל אביב. הבלם איציק כהן טרם שוחרר לאחר שהירוקים דרשו שיקצץ כ-40 אלף דולר מהחוזה שלו. בעקבות מעברו של ישראל זגורי להפועל תל אביב נראה שויאם עמאשה לא יצטרף לאדומים, על אף שרצה לעבור למועדון.

9:24: אלי טביב שיפר את הצעתו לדריו פרננדס, והקשר הארגנטינאי צפוי לחתום על חוזה חדש בבית"ר ירושלים. גם סטיבן כהן וניסו קפילוטו על סף סיכום. בשלב זה הסיכויים שלאסלו לנצ'ה וסטפן שצ'פוביץ' יגיעו למועדון נמוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully