וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו קולאוטי חתם לעונה אחת באנורתוזיס פמגוסטה

28.6.2013 / 10:53

חלוץ מכבי תל אביב בעונה החולפת השיב בחיוב להצעה של הקבוצה הקפריסאית: "גם בינואר רציתי לבוא, אני רוצה לשחק"

רוברטו קולאוטי חתם הבוקר (שישי) רשמית לעונה אחת באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית. כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום רביעי, תנאיו הכספיים של השחקן סוכמו והוא ביקש כמה ימים למחשבה לפני שנתן את התשובה הסופית החיובית. השחקן נחת היום בקפריסין וחתם על החוזה, כאשר הוא צפוי להרוויח כ-200 אלף יורו לעונה. השחקן ייצא היום עם קבוצתו החדשה למחנה אימונים בהולנד.

"אני שמח לחתום בקבוצה גדולה כמו אנורתוזיס", אמר קולאוטי לאחר החתימה. "המאמן והנשיא מאוד רצו אותי, אני רוצה לשחק ומקווה שיהיה להצליח. הם רצו אותי הרבה זמן, גם בינואר רציתי לבוא, אבל מכבי תל אביב לא הסכימו ועכשיו זה קורה. לעזוב את ישראל? שחקן כדורגל צריך ללכת לאן שהקריירה מובילה אותו. אני עם ראש פתוח וצריך להיות פה. גם עבור המשפחה יש פה מקום טוב לחיות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פותח דף חדש. רוברטו קולאוטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, בקיץ שעבר ניסתה אנורתוזיס, שאז אומנה על ידי רוני לוי, לצרף את החלוץ. קולאוטי המריא לקפריסין יחד עם רעייתו עלווית, אך היא לא התלהבה מהמעבר והשחקן החליט בסופו של דבר להמשיך במכבי תל אביב לעונה האחרונה של חוזהו. קולאוטי בן ה-31 רשם בעונה שעברה רק 19 הופעות במדי האלופה וכבש שני שערים. זו הייתה עונתו השלישית בצהוב אחרי ששב מבורוסיה מנשנגלאדבך וקיבל את אחד החוזים הגבוהים בקבוצה ובליגת העל. לשחקן שגדל בבוקה ג'וניורס ושיחק גם בלוגאנו, בנפילד ומכבי חיפה גם 21 הופעות ושישה שערים במדי נבחרת ישראל.

אנורתוזיס סיימה את העונה החולפת במקום השני בקפריסין והיא תשחק בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. את הקבוצה ידריך בעונה הקרובה המאמן הקפריסאי חריסטאקיס קסאיאנוס. קולאוטי ישוב לשתף פעולה עם הבלם סאבו פאביצ'ביץ', ששיחק איתו במכבי תל אביב, וחתם לאחרונה בקפריסין. גם למשה אוחיון הישראלי חוזה בקבוצה לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully