וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו קולאוטי סיכם באנורתוזיס

26.6.2013 / 9:55

חלוץ מכבי תל אביב סיכם את תנאיו הכספיים לעונה הבאה עם הקפריסאים אך עדיין מתלבט אם לעבור. מקורביו: "הכיוון חיובי"

רוברטו קולאוטי עשוי לשחק בעונה הבאה באנורתוזיס הקפריסאית. החלוץ סיכם את תנאיו הכספיים בקבוצה, אבל עדיין מתלבט לגבי המעבר והבטיח להחזיר תשובה עד סוף השבוע. בסביבתו של החלוץ טוענים כי השיקול היחיד הוא דקות משחק. "אחרי שהוא כמעט לא שיחק בעונה האחרונה במכבי תל אביב, הוא רעב ורק רוצה לשחק כמה שיותר. הכיוון הוא חיובי".

רוברטו קולאוטי ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יעבור לליגה הקפריסאית? קולאוטי/ברני ארדוב

כזכור, בקיץ שעבר ניסתה אנורתוזיס, שאז אומנה על ידי רוני לוי, לצרף את החלוץ. קולאוטי המריא לקפריסין יחד עם רעייתו עלווית, אך היא לא התלהבה מהמעבר והשחקן החליט בסופו של דבר להמשיך במכבי תל אביב לעונה האחרונה של חוזהו. נראה כי גם הפעם השיקול המשפחתי יהווה פקטור בהחלטה של קולאוטי האם לתת תשובה חיובית סופית לאנורתוזיס אחרי שהצדדים סגרו את הפן הכספי.

קולאוטי בן ה-31 רשם בעונה שעברה רק 19 הופעות במדי האלופה וכבש שני שערים. זו הייתה עונתו השלישית בצהוב אחרי ששב מבורוסיה מנשנגלאדבך וקיבל את אחד החוזים הגבוהים בקבוצה ובליגת העל. לשחקן שגדל בבוקה ג'וניורס ושיחק גם בלוגאנו, בנפילד ומכבי חיפה גם 21 הופעות ושישה שערים במדי נבחרת ישראל.

אנורתוזיס סיימה את העונה החולפת במקום השני בקפריסין והיא תשחק בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. את הקבוצה ידריך בעונה הקרובה המאמן הקפריסאי חריסטאקיס קסאיאנוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully